Publicitat
spot_img

Unes 200 persones amb banderes espanyoles demanen la dimissió de Sánchez al passeig de la Bonanova

Una trentena d'anticapitalistes han protestat davant la manifestació espanyolista al crit de "fora feixistes dels nostres barris"

Publicat el 20.5.2020 21:52

Societat

Carme Rocamora

Unes 200 persones amb banderes espanyoles s’ha concentrat aquest vespre al passeig de la Bonanova per demanar la dimissió del president del Govern espanyol, Pedro Sánchez, arran de la gestió de la crisi de la covid-19, en una convocatòria difosa a través de les xarxes socials.

Publicitat
Pancarta en contra de Pedro Sánchez © Elena Bulet 
Concentrats espanyolistes encarant-se als anticapitalistes © Elena Bulet

Sense respectar la distància mínima de seguretat els concentrats, la gran majoria amb mascareta, han fet picar cassoles i altres estis de cuina al crit de “dimissió.” Entre ells, simpatitzants del Club Empel on s’hi apleguen persones de l’extrema dreta.

Publicitat
Un manifestant amb una samarreta en contra de Pedro Sánchez © Elena Bulet
Dos manifestants amb pancartes en contra de la gestió del govern espanyol de la crisi de la covid-19 © Elena Bulet
Una manifestant amb pantalla de protecció facial © Elena Bulet

Una trentena d’anticapitalistes del barri dels col·lectius del CDR, Arran i la Buenos Aires han protestat davant la manifestació espanyolista al crit de “fora feixistes dels nostres barris.”

Anticapitalistes concentrats contra la manifestació espanyolista @ Elena Bulet
Concentrats anticapitalistes © Elena Bulet

Els manifestants espanyolistes s’han començat concentrant a la vorera mentre els Mossos d’Esquadra, que han identificat almenys dos manifestants antifeixistes, han acabat tallant el trànsit de vehicles.

La concentració espanyolista ha acabat ocupant part del passeig de la Bonanova © Elena Bulet
Antifeixistes identificats pels Mossos d’Esquadra © Elena Bulet
Agents dels Mossos i antifeixistes © Elena Bulet

Els dos grups s’han mantingut separats per un cordó dels Mossos d’Esquadra fins que a les nou de la nit s’han dissolt ambdues protestes.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Sant Jordi i el dodo

Sant Jordi recupera el seu vigor reivindicatiu amb la manifestació convocada per Sant Jordi per la Llengua

Vox punxa en l’intent de criminalitzar el centre d’acollida de Cister

Paral·lelament, una vintena de veïns es reuneixen a les portes de l'edifici en una concentració de suport

Un centre d’acollida a persones sense llar de la Bonanova, al punt de mira de l’extrema dreta

Vox convoca una manifestació, tot i que el veïnat i l'Ajuntament asseguren que mai ha generat conflictes

El Sindicat d’Habitatge de Cassoles impulsa un mapatge de les problemàtiques a Sarrià-Sant Gervasi

Els veïns del districte poden omplir un formulari anònim, que els permetrà rebre assessorament en funció de la seva situació específica
spot_img

Maria del Mar Bonet: “Vull que el concert de Nadal al Teatre de Sarrià sigui un missatge per desitjar pau al món”

La cantant mallorquina pujarà a l'escenari del teatre sarrianenc el 25 i 26 de desembre acompanyada de Borja Penalba amb clàssics del seu repertori combinats amb nadales

Lucrecia: “Al Teatre de Sarrià interpretaré cançons que han marcat la meva trajectòria i han calat en els cors del públic”

El 29 i 30 de desembre l’artista cubana pujarà dalt de l’escenari del Teatre de Sarrià per celebrar els 30 anys de carrera amb un viatge musical carregat d’alegria, energia i molt sentiment

Abaixa la persiana Mota Descans, la matalasseria centenària de Sarrià

Des de 1848, la botiga familiar ha estat sinònim de qualitat i tradició dins del sector

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí