Dijous 13, febrer 2025
11 C
Sant Gervasi
11 C
Sarrià
Publicitat

Vallvidrera celebra les festes de Sant Antoni Abat i del Panet

El 12 de gener l'Ésglésia de Santa Maria ha acollit la jornada festiva que es va recuperar fa dos anys

spot_img

Publicat el 21.1.2025 16:26

Societat

El Jardí

Després de gairebé 50 anys sense celebrar Sant Antoni Abat, Vallvidrera va recuperar l’any passat la tradicional festivitat a l’Església de Santa Maria. Enguany, el diumenge 12 de gener, es va tornar a obrir l’accés a la finca i el cementiri de Santa Maria de Vallvidrera per dur a terme la benedicció dels animals i dels panets.

Publicitat
La benedicció dels panets durant les festes de Sant Antoni Abat @ Cedides per Salvador Ferran

L’església de Santa Maria de Vallvidrera, envoltada d’una zona boscosa a tocar de l’estació dels FGC del Baixador de Vallvidrera, està protegida com a Bé Cultural d’Interès Local i fa més de sis anys que el seu accés està tancat, pendent d’una reforma. L’edifici actual és fruit d’una reconstrucció feta l’any 1540.

spot_img

Reivindicació veïnal, composicions musicals i el darrer mató artesanal per acomiadar les monges de Pedralbes

Collboni es compromet a mantenir el llegat, la missa dels diumenges i la visita anual al monestir durant la diada de Santa Eulàlia

Districte “valorarà alternatives” per millorar l’espai d’estudi i l’horari de la Biblioteca J.V. Foix davant les queixes

Gay nega que existeixin problemes d'"ocupació" però admet que contemplen obrir un nou lloc d'estudi a l'auditori

S’inicien les obres de millora de l’àrea de joc de la plaça Cardona

La remodelació s'allargarà fins a finals de febrer i s'emmarca dins el Pla Endreça, impulsat per l'Ajuntament

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.