Publicitat

Vallvidrera celebra les festes de Sant Antoni Abat i del Panet

El 12 de gener l'Ésglésia de Santa Maria ha acollit la jornada festiva que es va recuperar fa dos anys

Publicat el 21.1.2025 16:26 · Actualitzat el 24.1.2025 18:19

Societat

El Jardí

Després de gairebé 50 anys sense celebrar Sant Antoni Abat, Vallvidrera va recuperar l’any passat la tradicional festivitat a l’Església de Santa Maria. Enguany, el diumenge 12 de gener, es va tornar a obrir l’accés a la finca i el cementiri de Santa Maria de Vallvidrera per dur a terme la benedicció dels animals i dels panets.

La benedicció dels panets durant les festes de Sant Antoni Abat @ Cedides per Salvador Ferran

L’església de Santa Maria de Vallvidrera, envoltada d’una zona boscosa a tocar de l’estació dels FGC del Baixador de Vallvidrera, està protegida com a Bé Cultural d’Interès Local i fa més de sis anys que el seu accés està tancat, pendent d’una reforma. L’edifici actual és fruit d’una reconstrucció feta l’any 1540.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Els restaurants de Collserola batallen per continuar oberts malgrat les complicacions arran de les restriccions per la pesta porcina

Amb el tancament dels boscos i els camins, la restauració ha perdut el 50 % de la seva activitat econòmica

Els senglars reapareixen amb força a Vallvidrera enmig de les restriccions per la pesta porcina

La visita de porcs senglars als barris de muntanya deixa escenes de contenidors regirats, brutícia escampada i excrements

L’escola bressol La Puput de Vallvidrera tindrà una coberta verda

Les obres per transformar les seves cobertes i terrasses en espais verds i naturals començaran a l'estiu

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf
spot_img

El Putxet recupera la Caseta de Nines

Una restauració íntegra ha permès que la caseta torni a tenir l'aspecte original després d’anys de degradació

Atraquen una joieria de Sarrià en plena llum del dia

Els Mossos d'Esquadra han detingut cinc lladres i el propietari de l'establiment ha resultat ferit

Bernat Padrosa: “Vaig començar en una habitació fent classes particulars i ara coordino dues escoles de música”

Conversem amb el creador de Trèmolo sobre el valor de l'educació musical i els seus nous projectes al barri del Farró

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí