Publicitat

Xavier Trias proposa una Barcelona que s’il·lusioni amb el futur: “Vull posar ordre”

El candidat de Junts omple l'Auditori acompanyat d'exdirigents de Convergència com Jordi Pujol i Artur Mas

spot_img

Publicat el 6.2.2023 21:00

Política

El Jardí

Les eleccions van de triar “cara o creu”. Un model o un altre. Així ha començat i ha acabat el seu discurs el candidat de Junts a l’alcaldia de Barcelona, Xavier Trias, en la presentació que ha fet aquest dilluns al vespre des de l’Auditori per presentar la seva proposta per la ciutat a partir del pròxim 28 de maig, dia d’eleccions municipals. ‘Barcelona, torna Trias’, ha estat el lema protagonista d’una trobada en què el veí de Galvany i exalcalde de la ciutat ha aconseguit omplir de gom a gom la Sala Oriol Martorell, captivada també per la presència de Jordi Pujol i Artur Mas.

“Barcelona és com una gran orquestra que aquests darrers anys ha tingut una mala directora i una mala partitura. Jo vull posar ordre”, ha dit Trias molt a l’inici del seu discurs, jugant amb el fet de celebrar l’acte en un Auditori. Per l’exalcalde, la música dels últims anys a la capital catalana “no ha sonat bé” i ha “desafinat” en moltes ocasions. Trias ha anomenat qüestions com la seguretat, la neteja, l’habitatge, la mobilitat i la gestió municipal, i ha dit que no només no s’ha resolt “ni un de sol dels problemes” que ja existien, sinó que se n’han generat de nous que “abans no hi eren”.

Publicitat

“Vull que Barcelona jugui la Champions i la guanyi”

Sense concretar encara projectes, el candidat de Junts s’ha centrat a parlar de la seva forma de governar una ciutat com Barcelona. Ha reclamat recuperar un lideratge que avui dia ha dit que “no veu” a la ciutat, generar progrés econòmic per assegurar procés social, fer que la ciutat torni a funcionar posant més policies al carrer i tenint la ciutat més neta, deixar d’improvisar en l’urbanisme i planificar un espai públic que ha qualificat avui de “nyap absolut”, promoure la circulació en cotxe i moto elèctrica, lluitar contra l’emergència climàtica “sense coloraines”, fer la ciutat més amable i inclusiva, atraure talent i digitalitzar l’Ajuntament. I, finalment, que Barcelona torni a ser capital: “Jo vull que Barcelona jugui la Champions i la guanyi. Hem de jugar i competir amb Nova York, París o Amsterdam, amb les millors ciutats del món”

Xavier Trias davant l’Auditori © Junts

Trias ha assegurat que es torna a presentar per ser alcalde perquè creu que pot fer “un servei a Barcelona i a tota la seva gent”.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

La Catalunya gloriosa de Jaume Clotet

L’autor sarrianenc presenta a la Biblioteca de Sarrià "L'espasa del rei", el tercer i últim volum d'una trilogia sobre el thriller històric recent

Junts força un ple extraordinari perquè Gay reti comptes sobre els incompliments del mandat

Els juntaires reclamaran al Govern socialista que doni una resposta individualitzada per cada una de les iniciatives que s'han aprovat al Consell Plenari i que no s'han executat

Junts impulsa els “Sopars de Santa Eulàlia” per reivindicar la identitat i els valors de Sarrià – Sant Gervasi

La primera edició reuneix fins a un centenar de referents culturals, socials i econòmics de Barcelona amb la participació del president Artur Mas

Un projecte ambiciós, arrelat i basat en el talent: la proposta de Junts per a Sarrià-Sant Gervasi

Xavier Trias i Titon Lailla reuneixen una vuitantena de persones amb la mirada posada en les eleccions del 2027: "Volem que Sarrià-Sant Gervasi lideri el futur de Barcelona"
spot_img

Així es va viure el derbi C.P. Sarrià – Sant Ignasi

Un partit espectacular amb dos equips valents, amb fam de punts i amb un record especial a Pitu Calderó

L’escola bressol La Puput de Vallvidrera tindrà una coberta verda

Les obres per transformar les seves cobertes i terrasses en espais verds i naturals començaran a l'estiu

La Tosca de Puccini arriba al Teatre de Sarrià

L'espectacle destaca per la seva gran envergadura: mobilitza més de 80 artistes sobre l'escenari per oferir una experiència d'art total

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí