Publicitat
spot_img

Ana Tere Raventós Chalbaud i la Fundació Estimia recullen la Medalla d’Honor de la ciutat

Les dues entitats treballen des de Sarrià - Sant Gervasi per a la integració a la societat de persones amb discapacitat

Publicat el 2.12.2020 13:03

Societat

El Jardí

Ana Tere Raventós Chalbaud, en reconeixement a la seva tasca en favor de la integració de les persones amb discapacitat intel·lectual, al capdavant de la Fundació Boscana, i la Fundació Estimia, per la tasca integradora i social dedicada a facilitar el desenvolupament de les persones amb discapacitat física, intel·lectual i sordceguesa i acompanyar les seves famílies, han recollit aquest dimarts la Medalla d’Honor de Barcelona, a mans de l’alcaldessa Ada Colau.

Publicitat

El mes de juliol l’Ajuntament va anunciar que atorgava per unanimitat dels grups polítics 25 medalles d’honor com a reconeixement a la lluita directa contra la pandèmia de la covid-19.

Publicitat
La Fundació Estimia recollint la Medalla d’Honor de la ciutat © Ajuntament BCN
Àmbit de ciutat

Les cinc entitats guardonades amb la Medalla d’Honor en l’àmbit de la ciutat, una elecció que s’aprova al Ple municipal, han destacat per l’esforç en la lluita contra la covid-19:

  • Col·legi Oficial de Metges de Barcelona
  • Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona
  • Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya
  • Taula d’Entitats del Tercer Sector Social de Catalunya
  • Gremi d’Hotels de Barcelona
Medalles dels districtes

Cadascun dels deu districtes escull dues persones o entitats que mereixen la Medalla d’Honor per la seva tasca comunitària. Enguany, dotze col·lectius i entitats i cinc dones i tres homes han rebut aquest reconeixement en àmbits tan diversos com la pedagogia i l’educació, la promoció artística, la memòria col·lectiva, la integració o la lluita veïnal.

Des del 1997, cada any s’entreguen aquests reconeixements a persones o entitats que per la seva tasca professional o social són referents de la cultura, la defensa dels drets i les llibertats de la ciutadania i els valors cívics de la ciutat.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Pressupostos participatius: els veïns podran tornar a decidir projectes de millora per al barri

Sarrià-Sant Gervasi disposarà d'entre 2 i 3,6 milions d'euros per invertir en les propostes més votades des d'ara fins al mes d'abril

L’estat dels sis projectes aprovats als pressupostos participatius de Colau

La urbanització del carrer Romaninar a Vallvidrera, a tocar de la Casa Buenos Aires, és l'assignatura pendent de l'Ajuntament

Música coral rotària per ajudar a les famílies que conviuen amb la discapacitat

El Rotary Club de Barcelona Sarrià aplega més de 450 persones en un concert benèfic en favor de la Fundació Estimia

El festival de música Embotona’t tindrà una segona edició el 8 de juny al Poble Espanyol

Organitzat per la Fundació Aspasim, que treballa per a les persones amb discapacitat, va néixer l'any passat per acostar la cultura a l'abast de tothom
spot_img

Maria del Mar Bonet: “Vull que el concert de Nadal al Teatre de Sarrià sigui un missatge per desitjar pau al món”

La cantant mallorquina pujarà a l'escenari del teatre sarrianenc el 25 i 26 de desembre acompanyada de Borja Penalba amb clàssics del seu repertori combinats amb nadales

Lucrecia: “Al Teatre de Sarrià interpretaré cançons que han marcat la meva trajectòria i han calat en els cors del públic”

El 29 i 30 de desembre l’artista cubana pujarà dalt de l’escenari del Teatre de Sarrià per celebrar els 30 anys de carrera amb un viatge musical carregat d’alegria, energia i molt sentiment

Abaixa la persiana Mota Descans, la matalasseria centenària de Sarrià

Des de 1848, la botiga familiar ha estat sinònim de qualitat i tradició dins del sector

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí