DESTACATS: MARIA EUGÈNIA GAY · NADAL

Dimarts 10, desembre 2024
9.6 C
Sant Gervasi
9.4 C
Sarrià
Publicitat

Cinc principis bàsics per vendre casa teva en 10 setmanes

spot_img

Publicat el 13.5.2016 11:12

1 Obtenir el compromís de la teva agent immobiliari. El compromís deL teu agent immobiliari amb la venda de casa teva és fonamental per arribar a l’èxit. No permetis que qualsevol s’ocupi d’una cosa tan important. Contracta al teu agent pel Pla de Comercialització de l’immoble que dissenyi especialment per vendre-la. Contracta un agent que t’inspiri confiança, que et parli clar i que pugui comprometre de veritat a vendre casa teva. Obtindràs el seu compromís si tu també et compromets amb ell.

2 Coneix el mercat, fixa el preu, crea l’oportunitat. A l’hora de fixar el preu, has d’aconseguir generar en el comprador una clara sensació d’oportunitat. Això no s’aconsegueix únicament abaixant el preu. Perquè la teva casa sigui la més desitjada, pots augmentar el valor percebut duent a terme accions d’Home Staging i combinant els diferents principis d’aquesta llista. La clau està a trobar l’equilibri entre un preu ajustat a la realitat de mercat i maximitzar les opcions amb petites inversions.

Publicitat

3 Aconsegueix la màxima difusió, situa la teva oferta on es prenen les decisions. El teu Agent Immobiliari sap quins sistemes utilitzar perquè tots vegin casa teva. Portals, blogs, pàgines web, Google, xarxes socials, màrqueting directe, tècniques de farming, màrqueting per degoteig, publicitat estàtica, Open Houses i acords de col·laboració amb immobiliàries (MLS, sistema d’immobles compartits) són alguns dels principals.

Publicitat

4 Vesteix casa teva per l’èxit: prepara les visites, detecta senyals i motiva. Recorda que la decisió de compra és emocional. Una casa preparada, ordenada, neutra, sense massa objectes personals, amb sensació d’espai i ben cuidada, resulta molt més atractiva i desitjable. La neteja és també un factor fonamental

5 Prepara’t per negociar, gestiona i supera el risc. Arriba al tancament. Detectar els senyals de compra, motivar els clients, ajudar-los a prendre la decisió: la negociació implica saber intercanviar. Gestionar el risc que es genera en tota negociació és important. La preparació dels documents, certificats, provisió de fons i impostos són tasques que cal saber gestionar perquè no generin un risc o una ruptura de l’acord per un malentès d’última hora.

Publicitat
spot_img

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.