Publicitat
spot_img

Claror rep un guardó al Premi Nacional de Fitness

El grup Claror, que inclou la Fundació Can Carelleu, veu reconeguda la seva aposta de diferenciació dins del sector esportiu

Publicat el 20.6.2019 13:00

Esports

El Jardí

En el 6è Congrés de Gestió de Centres Esportius, celebrat el passat 31 de maig al CAR de Sant Cugat, el grup Claror va ser guardonat amb el segon accèssit del Premi Nacional Fitness 2019 en reconeixement per l’obtenció del segell EFQM 500+ ara fa aproximadament un any. Claror esdevé com l’única entitat esportiva en tot l’Estat que disposa d’aquest distintiu, que ja tenen 98 empreses més d’altres àmbits d’activitat empresarial. A Catalunya només disposen d’aquest segell 12 empreses, entre elles entitats com La Caixa o Banc Sabadell.

El guardó suposa un nou reconeixement a anys de feina de tota la organització en el camí cap a una clara aposta de diferenciació de l’entitat dins del sector esportiu. A Sarrià el grup claror gestiona el CEM Can Caralleu. 

Publicitat

El Grup Claror

El grup Claror és una entitat catalana sense ànim de lucre, nascuda el 1982, centrada en la gestió clubs esportius de titularitat pública. El grup és format per tres entitats: Fundació Claror, Fundació Can Caralleu Esport i Llinarsport SL. La missió del grup es contribuir des de l’esport, la salut i el lleure a millorar la qualitat de vida de les persones, al llarg de tot el cicle vital.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Club Tennis Barcino acull un homenatge pòstum als tenistes Joan Aguilera i Roberto Vizcaíno

L'acte ha reunit a amics i professionals del sector en una trobada emotiva

BAMBA: Quan la solidaritat i l’esport transformen vides

L’ONG vinculada al CP Sarrià que ofereix educació, alimentació i la possibilitat de practicar esport a infants de Kènia

L’Escola Jesuïtes Sarrià impulsa l’esport com a eina educativa

Esports Carlos Ticó L’Escola Sant Ignasi, a Sarrià, com molts altres centres, promou activament l’esport entre els nens, adolescents i joves de tota Barcelona, fent una...

Torna La Directa Tibidabo el 7 de maig després de l’estrena l’any passat

La cursa sortirà des del Farró i pujarà en vertical fins al Tibidabo per a tots aquells que estiguin "fins al capdamunt de la ciutat"
spot_img

Quan Nadal em torna a trobar 

El relat de Maria Àngels Viladot

Retrat del carrer Saragossa a través de les seves botigues als anys 30

El clàssic colmado petit i atapeït; la farmàcia amb els bolados, el sucre candi i els remeis casolans; o la lleteria, amb els matons i les merengues, la bravada de vaca, el munt d’estris per servir la llet i la imatge de la quitxalla fent giravoltar la lletera plena pel carrer

Uns Pastorets feministes i empoderats: l’espectacle de Vallvidrera torna a triomfar per Nadal

Aquest any, en la 24a edició, s'ha mostra un canvi generacional on es dona protagonisme als més petits i a les dones de 50 anys, que decideixen emprendre un viatge per trobar-se a si mateixes

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí