Publicitat

Dos porters d’una discoteca de Galvany deixen en coma un client

Segons ha avançat l'Ara els dos treballadors, del local Barroko's i amb antecedents policials, es troben en llibertat amb càrrecs després de ser detinguts

spot_img

Publicat el 16.1.2024 12:02

Societat

El Jardí

Els Mossos d’Esquadra van detenir dimarts passat dos porters de la discoteca Barroko’s del carrer Aribau, entre la Travessera de Gràcia i l’avinguda Diagonal, per haver agredit greument un client de 35 anys, segons ha avançat l’Ara. A hores d’ara, han quedat en llibertat amb càrrecs després de passar a disposició judicial i acollir-se al dret a no declarar.

Publicitat

Els fets van passar el 10 de desembre i la víctima va quedar en coma després de rebre un fort cop de puny i caure a terra. El jove va estar dues setmanes a l’UCI fins que va despertar-se i encara s’estan avaluant les seqüeles que podria patir a causa de les lesions, segons detalla el mateix mitjà.

Publicitat

La versió dels testimonis, clau pels Mossos

L’escena no la va gravar cap càmera de seguretat i la Unitat d’Investigació dels Mossos d’Esquadra de la comissaria de Sarrià-Sant Gervasi l’ha hagut de reconstruir a partir de diversos testimonis. La versió que tenen és que els porters van voler fer fora el jove del local i, un cop a la sortida, un d’ells li va clavar un fort cop de puny al cap. En caure, la víctima es va donar un nou cop de cap contra la vorera i una ambulància el va portar a l’hospital inconscient.

Segons el diari, la investigació policial encara no ha pogut aclarir per què els controladors d’accés van expulsar la víctima del local. Segons els testimonis, el primer a colpejar va ser un dels porters i la víctima en cap moment s’hi va poder tornar. Fonts coneixedores dels fets descarten que hi hagués un conflicte previ entre els treballadors de la discoteca i el jove, i precisen que la víctima té un perfil molt poc problemàtic.

Antecedents policials dels dos porters de discoteca

En canvi, segons ha avançat l’Ara, els dos porters detinguts, de 40 i 29 anys, tenen antecedents policials, i un dels dos és conegut per la policia pel mateix delicte pel qual ara l’han tornat a detenir: lesions. Si bé només hi hauria un autor material de l’agressió, a tots dos se’ls responsabilitza d’un delicte de lesions.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Detinguts quatre lladres després de robar a un pis de Galvany

Una de les detingudes tenia vigent una ordre de detenció europea, emesa per les autoritats de Bèlgica

Detinguts cinc lladres per robatoris violents de rellotges a Sarrià-Sant Gervasi

Efectuaven els robatoris amb motocicleta, i el valor total dels objectes sostrets supera els 40.000 euros

Desmantellat un club cannàbic il·legal que venia droga a menors al carrer Sagués

Durant l'operatiu, els Mossos van intervenir 750 grams de marihuana i més de 700 euros en efectiu

Una jove menor d’edat, víctima d’una agressió sexual a Pedralbes

Els Mossos investiguen l'atac, que va tenir lloc de matinada a la cruïlla dels carrers Santa Caterina de Siena i Cavallers
spot_img

Festa Major del Farró 2025: el programa amb totes les activitats

Del 6 al 14 de setembre el barri s'omplirà d'activitats per a totes les edats pensades per fer comunitat

Neix la Copa Sarrià, un torneig per fer barri a través del futbol

Organitzada per exalumnes del Sant Ignasi, comptarà amb la participació de vuit equips masculins de Sarrià-Sant Gervasi i espera ser un espai de trobada per a tot el veïnat

Un avió de paper per viatjar en qualsevol moment

Com que encara no estem preparades per deixar les vacances enrere, la Casa Usher ha triat dos llibres que parlen de dos viatges ben diferents, una lluna de mel a Itàlia i un parell de setmanes d’agost a la Grècia

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]