Publicitat
spot_img

Dos porters d’una discoteca de Galvany deixen en coma un client

Segons ha avançat l'Ara els dos treballadors, del local Barroko's i amb antecedents policials, es troben en llibertat amb càrrecs després de ser detinguts

Publicat el 16.1.2024 12:02

Societat

El Jardí

Els Mossos d’Esquadra van detenir dimarts passat dos porters de la discoteca Barroko’s del carrer Aribau, entre la Travessera de Gràcia i l’avinguda Diagonal, per haver agredit greument un client de 35 anys, segons ha avançat l’Ara. A hores d’ara, han quedat en llibertat amb càrrecs després de passar a disposició judicial i acollir-se al dret a no declarar.

Els fets van passar el 10 de desembre i la víctima va quedar en coma després de rebre un fort cop de puny i caure a terra. El jove va estar dues setmanes a l’UCI fins que va despertar-se i encara s’estan avaluant les seqüeles que podria patir a causa de les lesions, segons detalla el mateix mitjà.

Publicitat

La versió dels testimonis, clau pels Mossos

L’escena no la va gravar cap càmera de seguretat i la Unitat d’Investigació dels Mossos d’Esquadra de la comissaria de Sarrià-Sant Gervasi l’ha hagut de reconstruir a partir de diversos testimonis. La versió que tenen és que els porters van voler fer fora el jove del local i, un cop a la sortida, un d’ells li va clavar un fort cop de puny al cap. En caure, la víctima es va donar un nou cop de cap contra la vorera i una ambulància el va portar a l’hospital inconscient.

Segons el diari, la investigació policial encara no ha pogut aclarir per què els controladors d’accés van expulsar la víctima del local. Segons els testimonis, el primer a colpejar va ser un dels porters i la víctima en cap moment s’hi va poder tornar. Fonts coneixedores dels fets descarten que hi hagués un conflicte previ entre els treballadors de la discoteca i el jove, i precisen que la víctima té un perfil molt poc problemàtic.

Antecedents policials dels dos porters de discoteca

En canvi, segons ha avançat l’Ara, els dos porters detinguts, de 40 i 29 anys, tenen antecedents policials, i un dels dos és conegut per la policia pel mateix delicte pel qual ara l’han tornat a detenir: lesions. Si bé només hi hauria un autor material de l’agressió, a tots dos se’ls responsabilitza d’un delicte de lesions.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Detinguts quatre lladres després de robar a un pis de Galvany

Una de les detingudes tenia vigent una ordre de detenció europea, emesa per les autoritats de Bèlgica

Detinguts cinc lladres per robatoris violents de rellotges a Sarrià-Sant Gervasi

Efectuaven els robatoris amb motocicleta, i el valor total dels objectes sostrets supera els 40.000 euros

Desmantellat un club cannàbic il·legal que venia droga a menors al carrer Sagués

Durant l'operatiu, els Mossos van intervenir 750 grams de marihuana i més de 700 euros en efectiu

Una jove menor d’edat, víctima d’una agressió sexual a Pedralbes

Els Mossos investiguen l'atac, que va tenir lloc de matinada a la cruïlla dels carrers Santa Caterina de Siena i Cavallers
spot_img

La font de la plaça Molina

Descobreix com una gran font construïda per iniciativa popular el 1874, amb escuts, piques, una placa de marbre desapareguda i el record del moviment d’avantguarda Dau al Set, forma part del mosaic de memòries de l'indret

Carnaval a Sarrià – Sant Gervasi 2026: totes les activitats

Una programació diversa i descentralitzada que omplirà els barris de festa, música, disfresses i activitats per a totes les edats

Fent camí cap als nostres propòsits

"Una manera de fer camí, a casa i a la vida, és buidar. Quan buidem, deixem pas a noves oportunitats. Fem espai per al camí. Fem el camí més fàcil": l'article de Glòria Vilalta

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí