Publicitat

Dimiteix l’entrenador del CP Sarrià: José Vargas renuncia al càrrec

Va agafar l'equip fa dues temporades amb l'arribada històrica del club a Primera Catalana

spot_img

Publicat el 15.11.2023 14:04

Esports

El Jardí

Els mals resultats del CP Sarrià en la segona temporada de la història del club a Primera Catalana han provocat la dimissió de l’entrenador, José Vargas, abans de la jornada 10 de la competició. Ho ha anunciat l’entitat vermell i blava aquest dimecres amb una publicació a la xarxa X, l’antic Twitter, on ha agraït la “feina i dedicació” de Vargas durant el temps que ha estat a la banqueta del primer equip, una temporada i nou jornades de l’actual, perquè va arribar per substituir l’entrenador de l’ascens, Alberto López, al final del curs 2021-22

Publicitat

Després de nou jornades al grup 3 de la divisió de Primera Catalana, el conjunt de futbol més antic de l’antiga Vila de Sarrià només ha sumat sis punts de 27 possibles i es troba penúltim a la classificació, en situació de descens a Segona Catalana, on jugava l’equip fins fa dues temporades. La plantilla, amb tretze noves cares respecte l’any passat, només ha guanyat un sol partit, n’ha perdut cinc i n’ha empatat tres.

Publicitat

L’últim partit de Vargas a les ordres de l’equip va ser diumenge amb una derrota clara per 4-0 al camp del líder, el Martorell “A”. El CP Sarrià s’enfrontarà diumenge vinent a casa contra el Prat “B”, vuitè classificat, en la primera oportunitat per començar a remuntar els mals resultats i avançar posicions en la classificació.

A hores d’ara el club no ha comunicat qui s’asseurà a la banqueta agafant el relleu de Vargas, que la temporada passada va aconseguir mantenir l’equip en un nivell de categoria on mai havia arribat a jugar l’equip. Fa cinc dies, el portal digital Futbol Verdadero publicava una entrevista amb Vargas, amb el següent titular: “Tot el món vol guanyar, i en l’esport perds més que guanyes”.

Contingut relacionat:

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

BAMBA: Quan la solidaritat i l’esport transformen vides

L’ONG vinculada al CP Sarrià que ofereix educació, alimentació i la possibilitat de practicar esport a infants de Kènia

CP Sarrià, un club amb cor de dona

Puri Romero i Carme Farré impulsen el futbol femení amb un projecte que aposta per la igualtat

Pere Romeu, el nou entrenador del Barça femení amb un passat al CP Sarrià

El nou tècnic blaugrana va ser jugador i entrenador al club degà del futbol a la vila de Sarrià

Les millors imatges del Barça-CP Sarrià (2-0) al MIC Football

FOTOGALERIA. El debut de l'equip de futbol Infantil A al torneig internacional de Setmana Santa
spot_img

El turisme col·lapsa el transport públic de Vallvidrera

El veïnat dels barris de muntanya demana un pla de mobilitat que doni resposta a la sobrecàrrega del funicular i el bus 111, entre altres problemàtiques de transport

Com dormir millor a l’estiu si no tenim aire condicionat?

Trucs senzills i efectius que poden ajudar-te a refrescar-te i a dormir millor durant les nits caloroses

El carrer de Ballester: història, curiositats i present

En els darrers anys, en convertir-se en un carrer de plataforma única i prioritat per als vianants, s’hi ha pacificat el trànsit i els edificis històrics que encara restaven es mostren en la seva esplendor

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]