Publicitat

El sarrianenc Oriol Pla, primer català guanyador d’un Emmy

En recollir el premi, l’actor va dirigir-se a la família: “Els Travys es perden per Manhattan. Diana, ara et truco. Mama, no m’esperis desperta. Papa, bon dia”

Publicat el 25.11.2025 16:24

Per accedir al contingut crea un compte gratuït

Fes-te un compte i podràs accedir a totes les notícies i rebre comunicacions d’El Jardí
En registrar-te acceptes la nostra política de privacitat i rebre comunicacions d'El Jardí. Pots donar-te de baixa en qualsevol moment des de qualsevol correu.
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El sarrianenc Oriol Pla, el primer català nominat als Premis Emmy

El guardó, que es lliura a Nova York el 24 de novembre, premia les produccions televisives fetes fora dels Estats Units

En caiguda lliure

El relat d'Elsa Corominas sobre la voluntat d'actuar quan presencies una agressió masclista

La sarrianenca Teresa Mas de Roda publica el seu primer llibre, “Desaprendí mi mundo para serme fiel”

L'obra recupera escrits des de l’adolescència fins a l’actualitat, que reflecteixen el viatge vital de l'autora

Paco Poch: “Rodàvem molt per Sarrià i a l’equip sempre hi tenia gent del barri, perquè hi havia un grup cultural molt fort”

El productor i distribuïdor ha estat reconegut amb el Gaudí d’Honor - Miquel Porter 2025
spot_img

Tanquen tot el parc de Collserola per la pesta porcina africana

Les restriccions, que s'aplicaran a partir de dijous, s'impulsen després de trobar el primer cas positiu a Barcelona

La perspectiva de gènere pot transformar la manera de dissenyar productes?

L'Escola Universitària Salesiana de Sarrià promou una xerrada sobre el biaix de gènere en la creació de tecnologies

Futbol i voluntariat: el CP Sarrià inicia una col·laboració amb la Fundació Estimia

Els jugadors substituiran sessions d'entrenament per passejades amb els usuaris amb discapacitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí