Publicitat

Gairebé 7.000 persones visiten el mercat de moda, art i gastronomia ‘BCN en las alturas’

De nou, la Torre Bellesguard de la Bonanova ha estat l'entorn escollit per a aquesta 28a edició

Publicat el 15.11.2024 13:32

Societat

Marta Trius

Els jardins de la gaudiniana Torre Bellesguard han acollit, els dies 8, 9 i 10 de novembre, la 28a edició de BCN en las Alturas, el market per excel·lència que conjumina moda, gastronomia, art i música amb propostes úniques per als visitants.

Publicitat

Per a reforçar el seu compromís amb el talent emergent, aquesta edició ha comptat amb The Lab, un espai en el qual els nous artistes han tingut l’oportunitat d’exposar les seves obres de disciplines com la ceràmica o la pintura, alhora que donaven a conèixer els seus processos creatius.

Publicitat
‘BCN en las alturas’ als jardins de la Torre Bellesguard © Marta Trius

La moda de marques com Beima Bcn o Shuia Shuia i objectes per a la llar de LodeManuela o Vintage Industrial han conjugat perfectament amb els accessoris fets a mà de Elisabeta Design o Lemonburg, entre d’altres.

A més, per als foodie lovers, no han faltat les Cerveses Alhambra i els vins i caves de Cellers Sumarroca o les ginebres artesanals de 110&NOMORE, acompanyats de street food per a tots els gustos, que abasten des de les hamburgueses de La Frite by Chandler, als pastissos de Waoo Cake Shop i els cheesecakes de Chica Cheesecake.

La Vanguardia ha estat el patrocinador principal de l’esdeveniment, on tampoc ha faltat la música en directe, que ha amenitzat la visita de les més de 6.500 persones, les quals han recorregut el recinte de Bcn en las Alturas durant els tres dies de mercat.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

BCN en las Alturas: tot un èxit en la 30a edició

Durant els tres dies de fira, 6250 persones han passat per la Torre Bellesguard de la Bonanova

BCN en las Alturas: un ‘market’ amb bon ambient en un entorn immillorable

Més de 6.000 persones han passat durant tres dies pel recinte de la Torre Bellesguard a la Bonanova que ha reunit moda, gastronomia i música

Bcn en las Alturas dona la benvinguda als ‘markets’ d’hivern a la ciutat

En tres dies unes 6.300 persones han passat pels jardins de la gaudiniana Torre Bellesguard a la Bonanova per gaudir de moda, música i gastronomia

La Torre Bellesguard de Gaudí, aixecada sobre un antic castell medieval construït per Martí l’Humà

Al segle XVII es va refugiar al castell el famós bandoler Serrallonga, de nom Joan Sala Ferrer
spot_img

La vegetació del voltant de la parròquia Sant Vicenç de Sarrià

L’església de Sant Vicenç de Sarrià constitueix el centre neuràlgic del barri de Sarrià. Al seu voltant se situen tres places amb nom propi que contenen sengles enjardinaments: la placeta del Roser; la plaça del Consell de la Vila, on se situa la Seu del Districte; i la plaça de Sarrià, flanquejada a ponent per la façana principal de la parròquia i a llevant per la recentment inaugurada Biblioteca J. V. Foix.

El sarrianenc Oriol Pla, primer català guanyador d’un Emmy

La sèrie, disponible a Disney+, ofereix una versió ficcionada de Giner, encarnat per Pla, que al llarg de sis episodis acompanya l’espectador en un recorregut dolorós però terapèutic

Èxit al concert solidari del Rotary: Sant Vicenç balla al ritme del Free Choir

La setena edició d'aquest esdeveniment ha portat per lema "Cultivant Noves Oportunitats", a favor del programa Assís Verd

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí