Publicitat

Gairebé 7.000 persones visiten el mercat de moda, art i gastronomia ‘BCN en las alturas’

De nou, la Torre Bellesguard de la Bonanova ha estat l'entorn escollit per a aquesta 28a edició

spot_img

Publicat el 15.11.2024 13:32

Societat

Marta Trius

Els jardins de la gaudiniana Torre Bellesguard han acollit, els dies 8, 9 i 10 de novembre, la 28a edició de BCN en las Alturas, el market per excel·lència que conjumina moda, gastronomia, art i música amb propostes úniques per als visitants.

Publicitat

Per a reforçar el seu compromís amb el talent emergent, aquesta edició ha comptat amb The Lab, un espai en el qual els nous artistes han tingut l’oportunitat d’exposar les seves obres de disciplines com la ceràmica o la pintura, alhora que donaven a conèixer els seus processos creatius.

Publicitat
‘BCN en las alturas’ als jardins de la Torre Bellesguard © Marta Trius

La moda de marques com Beima Bcn o Shuia Shuia i objectes per a la llar de LodeManuela o Vintage Industrial han conjugat perfectament amb els accessoris fets a mà de Elisabeta Design o Lemonburg, entre d’altres.

A més, per als foodie lovers, no han faltat les Cerveses Alhambra i els vins i caves de Cellers Sumarroca o les ginebres artesanals de 110&NOMORE, acompanyats de street food per a tots els gustos, que abasten des de les hamburgueses de La Frite by Chandler, als pastissos de Waoo Cake Shop i els cheesecakes de Chica Cheesecake.

La Vanguardia ha estat el patrocinador principal de l’esdeveniment, on tampoc ha faltat la música en directe, que ha amenitzat la visita de les més de 6.500 persones, les quals han recorregut el recinte de Bcn en las Alturas durant els tres dies de mercat.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

BCN en las Alturas: un ‘market’ amb bon ambient en un entorn immillorable

Més de 6.000 persones han passat durant tres dies pel recinte de la Torre Bellesguard a la Bonanova que ha reunit moda, gastronomia i música

Bcn en las Alturas dona la benvinguda als ‘markets’ d’hivern a la ciutat

En tres dies unes 6.300 persones han passat pels jardins de la gaudiniana Torre Bellesguard a la Bonanova per gaudir de moda, música i gastronomia

La Torre Bellesguard de Gaudí, aixecada sobre un antic castell medieval construït per Martí l’Humà

Al segle XVII es va refugiar al castell el famós bandoler Serrallonga, de nom Joan Sala Ferrer

Moda i gastronomia es donen la mà al ‘BCN en las alturas’ en la 25a edició

De nou, l'entorn triat han estat els jardins de la gaudiniana Torre Bellesguard a la Bonanova
spot_img

Neix la Copa Sarrià, un torneig per fer barri a través del futbol

Organitzada per exalumnes del Sant Ignasi, comptarà amb la participació de vuit equips masculins de Sarrià-Sant Gervasi i espera ser un espai de trobada per a tot el veïnat

Iniciada la nova fase de reurbanització del carrer de Balmes

Les actuacions s'allargaran fins al maig de 2026 i suposaran diversos talls al carrer; també s'iniciarà l'ampliació de la vorera del carrer de Francolí

L’Ajuntament remodelarà els jardins de Joan Vinyoli de Sarrià

Les obres tenen un pressupost d’1,2 milions d'euros, i està previst que comencin a principis de 2026 amb un termini d’execució de tres mesos

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]