Publicitatspot_img
Publicitat
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Jesús Mestre, pregoner de la Festa Major de Sarrià 2021

L’historiador i coordinador general d’El Jardí serà l’encarregat de donar l’inici a 10 dies de festa

Publicat el 29.9.2021 12:16 · Actualitzat el 29.9.2021 20:04

Societat

El Jardí

L’historiador i coordinador general d’El Jardí, Jesús Mestre Campi, ha estat escollit per ser el pregoner de la Festa Major de Sarrià, i per tant l’encarregat de donar el toc d’inici a deu dies de festa. La lectura del pregó es farà aquest divendres 1 d’octubre, cap a les 20 h del vespre, a la plaça del Consell de la Vila. Abans hi haurà una petita mostra de cultura i una recepeció de les entitats del barri.

Historiador i autor de múltiples publicacions com Sarrià Desaparegut i Sant Gervasi Desaparegut, els seus últims llibres publicats, o L’Abans. Sant Gervasi de Cassoles i L’Abans. Vila de Sarrià, també publicats amb l’editorial Efadós. L’any 2014 Jésus Mestre va ser cofundador d’El Jardí de Sant Gervasi i després coimpulsor de la seva conversió a cooperativa fins a esdevenir El Jardí de Sant Gervasi i Sarrià, mitjà del qual actualment n’és coordinador general.

Publicitat

A partir d’aquest divendres comencen una pila d’activitats per a tots els públics per gaudir la Festa Major. Podeu consultar el programa de la Festa Major de Sarrià 2021 en aquest enllaç.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Consell Rector d’El Jardí es renova: qui és qui en aquesta nova etapa?

L'activista de Cassoles Enric Capdevila és el nou president d'El Jardí, i farà equip amb Jesús Mestre, Roser Argemí, Jordi Bosch, Salva Ferran, Araceli Vilarrasa, Martí Rodríguez, Roger Tomàs i Carme Rocamora
spot_img

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí