Publicitat

‘L’Amor (no és per a mi, va dir Medea)’ arriba al Teatre la Gleva amb un text contemporani

Del 15 de juny al 3 de juliol, sota la direcció de Queralt Riera, arriba a la petita sala del Farró una Medea del segle 21

spot_img

Publicat el 20.6.2022 11:35

Cultura

El Jardí

Des del 15 de juny i fins al 3 de juliol el Teatre la Gleva, al Farró, acull l’obra ‘L’Amor (no és per a mi, va dir Medea)’, un text contemporani amb una Medea del segle XXI, sota la direcció de Queralt Riera i amb les actrius Rosa Cadafalch i Patrícia Mendoza.

Publicitat

Medea, que sent que ha matat els seus fills, mostra la fragilitat, el dolor de la vida i la poca felicitat que de vegades aconsegueix esgarrapar. Un recorregut per la vida d’una dona, que als ulls dels espectadors creixerà dels 8 als 88 anys.

Publicitat
Rosa Cadafalch i Patrícia Mendoza a ‘L’Amor (no és per a mi, va dir Medea)’

‘L’Amor (no és per a mi, va dir Medea)’ és un concert a cànon, on una melodia en predomina, un leitmotiv de dolor de vida, segons la directora. “Medea diu la veritat i, la veritat només podrà ser composta al cervell dels espectadors, perquè la veritat és una cosa íntima i és infinita”.

La funció es representa al Teatre la Gleva de dimecres a dissabte, a les 20:30 h, i els diumenges a les 19 h, i encara hi ha entrades disponibles.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Neix un pol artístic gestionat per la Gleva: Teatres del Farró

El teatre farronenc obrirà un nou espai escènic que s'ubicarà a la plaça de Mañé i Flaquer la tardor de 2025

‘El nebot de Rameau’ converteix el diàleg de Diderot en una sàtira sobre el compromís social

La Gleva estrena l’obra de teatre dirigida per Ramon Simó, que es podrà veure fins al 26 de gener

Tangos en homenatge a Cunillé i altres propostes escèniques: el programa de la Gleva fins a final d’any

'Les bacants', d'Albert Arribas o 'Otel·lo', de Josep Pere Peyró són algunes de les obres que es podran veure

La República Catalana, Josep Pla i Kafka es colen a la cartellera del Teatre la Gleva

Les estrenes de teatre programades a la petita sala del Farró fins a l'estiu del 2024
spot_img

L’Ajuntament impulsa quatre noves estacions de Bicing a Sarrià–Sant Gervasi

El servei de bicicleta pública arriba a 8.000 bicicletes i amplia cobertura en zones altes de la ciutat

Els partits polítics de Sarrià-Sant Gervasi fan balanç en l’equador del mandat

Després de dos anys d'alcaldia de Jaume Collboni, els consellers de Junts, PP, PSC, BComú i ERC miren al passat i fan propostes de futur

Jesuïtes Sant Gervasi i el Casal Sant Ildefons: una aliança transformadora a través del TR i el voluntariat

La proposta educativa combina l’aprenentatge acadèmic amb el compromís social, permetent que els estudiants col·laborin setmanalment amb diferents entitats del barri i la ciutat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]