Publicitat

(MICRO)CONSULTORI de la Marta Royo: “Del producte a la marca”

Un bon nom i eslògan pot canviar el futur d'una empresa: l'evolució de Productes Ecològics per la Neteja de Casa a Llària, la neteja sense moure’t de casa

spot_img

Publicat el 7.2.2020 7:30

Articles d’Autor

Marta Royo Espinet, de Mosaiking Comunicació

El Gerent de PENC Productes Ecològics per la Neteja de Casa (PENC) m’esperava a la terrassa del forn de la cantonada. Em volia explicar el seu cas. A casa seva, sempre havia vist que feien servir productes naturals i trucs casolans per netejar la llar: bicarbonat per als marbres, llimona per desinfectar, llet per a les taques, vinagre per desembussar la cafetera o la rentadora…

Publicitat

Des de la seva ferma creença a fer un món millor a base de productes naturals, va crear una empresa de productes ecològics que funcionava molt bé, però la seva marca no era ni coneguda ni reconeguda. Amb el boom dels productes ecològics i la maduresa del mercat (a hores d’ara n’estem tots força conscienciats), tenia l’oportunitat de crear-se un nom en el seu sector. Per això li vam proposar quatre passes:

Publicitat
  1. Analitzar molt bé l’empresa i veure en què podia ser diferencial, i en la mesura del possible, l’únic o el millor. Aquesta és la millor forma de crear una marca exitosa i que destaqui.
  2. Crear-se un nom que generi empatia. Sovint, el nom fa la cosa.
  3. Idear un eslògan que defineixi molt bé la seva proposta, d’una forma notòria i creativa, i acompanyant el nom.
  4. Amb el nom i l’eslògan creat, dissenyaríem un nou logo amb tota la seva identitat corporativa.

Per poder fer això, el vam acompanyar i el vam assessorar: vam fer una anàlisi de les seves fortaleses i vam intentar-les casar amb l’oportunitat de mercat que havíem detectat.

Al cap d’uns mesos, PENC evolucionava cap a Llària, una empresa de productes ecològics per netejar la llar. Els serveixen directament a casa, i com a tret diferencial fan una demostració dels resultats finals. D’aquí va sorgir l’eslògan: Llària, la neteja sense moure’t de casa.

Llària es va convertir en una marca molt reconeguda en el sector.

A Mosaiking Comunicació les històries acaben bé. Explica’ns el teu projecte i t’ajudarem a relatar la teva història. Més info: www.mosaiking.com

Notícies relacionades

Sarrià, una marca-barri

"Sarrià ho té tot per ser una marca, perquè ja té una identitat pròpia, uns valors i una personalitat única que la diferencia dels altres barris de Barcelona", per Marta Royo Espinet

Veure la llum, per Marta Royo

La comunicació ha estat, durant molt de temps, la gran assignatura pendent al sector industrial

Del producte a la marca… i al mercat

"Per llançar una marca al mercat, cal crear-ne primer la imatge i, després, donar-la a conèixer triant molt bé com arribar al consumidor", per Marta Royo

Vacunes sí, gràcies!

A l’hora de crear i difondre la teva marca en temps de crisi, et recomano que ho facis sobre tres pilars: coherència, honestedat i transparència
spot_img

El veïnat dels barris de muntanya impulsa un procés participatiu per consensuar un pla d’ús de la Buenos Aires

Per fer-ho, s'ha preparat una enquesta i programat tres grups focals entre el 31 de març i el 2 d'abril

Debat urbanístic en la presentació del llibre “Democràcia i Ciutat” organitzada per la CUP a Casa Orlandai

L'autor Miquel Flamarich reflexiona sobre el poder en un acte distès i proper

La Casa Orlandai celebra el seu 18è aniversari amb una programació plena d’activitats

La setmana del 5 d'abril, el centre cultural de Sarrià acollirà espectacles, dinars populars i concerts, entre altres

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí