Publicitat

Mor Fra Pere Rossell, l’infermer dels Caputxins de Sarrià

Retirat de la feina a la infermeria, els últims feia atenció a la porteria, on moltes persones el tenien per confident

spot_img

Publicat el 14.5.2023 12:00

Societat

El Jardí

El dijous 11 de maig va morir Fra Pere Rossell (de nom de frare, Gabriel de Terrassa), a l’edat de 88 anys. Durant molts anys va ser el frare infermer dels Caputxins de Sarrià, encarregat de cuidar i acompanyar els frares malalts en la convalescència, la invalidesa i l’agonia.

Publicitat

Retirat de la feina a la infermeria, els últims anys dedicava moltes hores al servei dels pobres i a l’atenció a la porteria, on moltes persones el tenien per confident. Malgrat les xacres pròpies de l’edat i, especialment, les molèsties que tenia a l’esquena, ha seguit feinejant a la porteria i a la cuina del convent fins pocs dies abans de la seva mort.

Publicitat

Les exèquies van ser aquest dissabte 13 de maig, al convent dels caputxins de Sarrià.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 115, març de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/04/El-Jardi-115_Marc25_0403.pdf

El Jardí 114, febrer 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/03/ElJardi114_Febrer25_0402.pdf
spot_img

Nou fre a la Buenos Aires: la justícia torna a frenar l’expropiació i protecció

Després de més de cinc anys de lluita veïnal per preservar l'edifici i obrir-lo a la gent, torna a ser vigent la llicència per construir un hotel de luxe

“Viure l’espai públic”, un recull sobre el pas de la dictadura a la democràcia a Sarrià

Un grup de persones vinculades a Sarrià, i algunes que van viure aquests fets, s’han reunit per recollir informació i documentació; El Jardí en publica el llibre

Teatres del Farró obre les seves portes amb una comèdia de Virginia Woolf mai estrenada a l’estat espanyol

La nova sala, polivalent i amb capacitat per 250 persones, estrena per primera vegada Freshwater

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí