Publicitatspot_img
Publicitat
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Pedro Miret entra al Consell General de Ciutadans sent la quarta persona més votada

L'exconseller del partit taronja a Sarrià-Sant Gervasi lidera la corrent Renovadores Ciudadanos, que reclama reformes internes i un augment de la transparència

Publicat el 3.7.2021 12:50

Política

El Jardí

Qui fou conseller portaveu de Ciutadans a Sarrià-Sant Gervasi l’anterior mandat i mig de l’actual, Pedro Miret, ha estat escollit membre del Consell General del partit després que es convoquessin eleccions per cobrir 23 vacants en aquest òrgan del partit.

La votació va tenir lloc durant el divendres de forma electrònica, i Miret va obtenir un total de 710 vots, quedant com la quarta persona més votada de la jornada. Rellevant és que representa una corrent diferent a l’oficialista dins del partit, ja que des de fa un temps lidera el projecte Renovadores, que reclamen entre d’altres coses, millorar la participació i la transparència del partit.

Publicitat

Miret va ser cessat com a conseller del districte el passat mes de febrer precisament per formar part d’aquesta corrent crítica dins les files taronges.

Pedro Miret reclama primàries a Catalunya per presentar-se contra Carrizosa

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Cinc coses sobre Anna Grau i Sarrià-Sant Gervasi

Els seus pares es van traslladar a viure a Sant Gervasi quan era molt petita i confessa que s'ha aficionat a fer el vermut a la sucursal d'un conegut bar que ha obert a la Bonanova
spot_img

El primer fruit

"Ens sembla que d’un dia a un altre no hi ha canvis, però sí que n’hi ha. Sempre n’hi ha. Fins que un dia, ens adonem que ja no som qui érem fa un temps": l'opinió de Glòria Vilalta

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí