Publicitat

Quatre estudiants confinats en plena pandèmia: la nova obra que pots veure a La Gleva

'Es pronuncia camí' arriba al teatre farronenc aquest 29 de desembre

spot_img

Publicat el 28.12.2021 17:44

Cultura

El Jardí

Es pronuncia camí arriba al Teatre La Gleva aquest 29 de desembre i es podrà veure fins al 16 de gener. L’argument gira al voltant de quatre estudiants d’Art Dramàtic que comparteixen pis que es veuen obligats a confinar-se. La necessitat de perdre o aprofitar el temps provoca que els protagonistes decideixin interpretar La Peste, d’Albert Camus, i s’adonen que la història dels habitants d’Orà dels anys quaranta s’emmiralla fàcilment amb el seu present.

Publicitat

La Pesta de Camus ens explica com Orà, una prefectura francesa a Algèria, entoma una epidèmia de pesta bubònica que acaba amb la vida d’una gran part de la població. Qüestiona el pes de les decisions polítiques i socials i com afecten a les vides dels seus habitants.

Publicitat

Però què passa si l’any 2020 un grup d’estudiants es veuen forçats a conviure durant una pandèmia mundial? Quins lligams es poden trobar amb un text de mitjans del segle XX? És possible que es repeteixi una història passada? Tots aquests dubtes es resolen durant l’obra, que aborda com afecta al jovent de l’any 2020 una situació quasi idèntica al que passava en aquelles històries de pestes i pandèmies que ens explicaven els nostres avantpassats.

Es podrà veure de dimecres a dissabte a les 20.30 h i diumenges a les 19.00 h.  L’autoria és de la Mala Companyia, la direcció de Ramon Simó i els actors són Guillem Font, Cristina Fuentes, Àlex Pujol i Eduard Serra.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Neix un pol artístic gestionat per la Gleva: Teatres del Farró

El teatre farronenc obrirà un nou espai escènic que s'ubicarà a la plaça de Mañé i Flaquer la tardor de 2025

La Fontmontina rememora els 38 anys d’història: “És el cor del barri”

La companyia de teatre de la Font del Mont inaugura l’exposició de la seva trajectòria al Centre Cívic de Vallvidrera

‘El nebot de Rameau’ converteix el diàleg de Diderot en una sàtira sobre el compromís social

La Gleva estrena l’obra de teatre dirigida per Ramon Simó, que es podrà veure fins al 26 de gener

Tangos en homenatge a Cunillé i altres propostes escèniques: el programa de la Gleva fins a final d’any

'Les bacants', d'Albert Arribas o 'Otel·lo', de Josep Pere Peyró són algunes de les obres que es podran veure
spot_img

Èxit a Sant Gervasi per la Festa Major: el barri torna a bategar

Del 5 al 15 de juny, el veïnat ha gaudit d'un ampli ventall d'activitats i d'un pregó protagonitzat per Aina Da Silvia, d'Eufòria

El veïnat de Vallvidrera consensua una proposta polifacètica per la Buenos Aires

Després d'un procés participatiu, el projecte que plantegen els veïns a l'Ajuntament implica combinar allotjament per joves i grans amb un espai esportiu i un centre que permeti l'estada diürna de la gent gran

El veïnat del Tibidabo fa un pas més per a la recuperació del Tramvia Blau: “Tenim gairebé 3.000 firmes”

L'Associació de Veïns de l'Avinguda Tibidabo critica la falta de transparència política i reclama que torni l'emblemàtic vincle i consolidar l'avinguda com un espai "funcional, cuidat i autèntic"

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]