Publicitat
spot_img

Qui es qui a la nova executiva de Junts a Sarrià-Sant Gervasi?

Pilar Gascón és nova presidenta en relleu de la diputada Glòria Freixa, que ha entrat a formar part de la direcció nacional del partit

Publicat el 8.10.2022 18:00

Política

El Jardí

Pilar Gascón s’ha convertit des d’aquest mes de setembre en la nova presidenta de Junts a Sarrià – Sant Gervasi. El càrrec l’ocupava fins ara Glòria Freixa, diputada al Parlament de Catalunya i una persona que al Congrés Nacional de Junts, celebrat el 3 de juny, va ser escollida per entrar a formar part de la direcció nacional del partit assumint la ‘cartera’ de les polítiques d’habitatge.

És aquesta incompatibilitat de càrrec, estar a l’executiva del partit i ser la màxima responsable d’una agrupació local, la que ha provocat el canvi de lideratge a Junts Sarrià – Sant Gervasi. La de Gascon era l’única candidatura presentada per rellevar Freixa, que continuarà vinculada a la secció local com a vocal.

Publicitat

Mª Pilar Gascón Lecha és veïna del districte i farmacèutica de professió. És secretària del Consell de Col·legis Farmacèutics de Catalunya i expresidenta de la Fundació Pharmaceutical Care. També forma part de la Reial Acadèmia de Farmàcia de Catalunya.

La nova executiva de Junts a Sarrià – Sant Gervasi

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Un projecte ambiciós, arrelat i basat en el talent: la proposta de Junts per a Sarrià-Sant Gervasi

Xavier Trias i Titon Lailla reuneixen una vuitantena de persones amb la mirada posada en les eleccions del 2027: "Volem que Sarrià-Sant Gervasi lideri el futur de Barcelona"

Xavier Trias s’implica en la proposta de Junts per les municipals del 2027

L'exalcalde protagonitzarà una xerrada amb Titon Lailla a Vil·la Florida

Els partits polítics de Sarrià-Sant Gervasi fan balanç en l’equador del mandat

Després de dos anys d'alcaldia de Jaume Collboni, els consellers de Junts, PP, PSC, BComú i ERC miren al passat i fan propostes de futur

Titon Lailla: “Exigim a l’Ajuntament que es posi de costat de la cultura popular”

La regidora presidenta del districte denuncia la manca d’inversió en la mobilitat i els equipaments
spot_img

Els 10 articles més llegits d’El Jardí: el que ha despertat l’interès dels lectors durant el 2025

Habitatge, memòria, convivència i identitat: els temes que han marcat l’agenda informativa de Sarrià-Sant Gervasi

Cavalcades de Reis a Sarrià-Sant Gervasi 2026: tota la programació

Els barris s'ompliran d'il·lusió amb recollides de cartes, l'entrega del pa i la sal a ses Majestats, i les cavalcades

Lucrecia: “Al Teatre de Sarrià interpretaré cançons que han marcat la meva trajectòria i han calat en els cors del públic”

El 29 i 30 de desembre l’artista cubana pujarà dalt de l’escenari del Teatre de Sarrià per celebrar els 30 anys de carrera amb un viatge musical carregat d’alegria, energia i molt sentiment

1 COMENTARI

  1. Bon dia, M´han dirigeait a la Sra. Pilar Gascon, tina dos assumptes que m´agradaria comentar, un en relación a una sol.licitud que vaig fer al districte i dit coses molt rares i deixat sensée resposte, i un altre sobre el pipican de Hahnemann. Gracies anticipates. Salutacions cordials. Alex Jauamandreu

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí