Publicitat

Salvador Borrós, nou Director General de l’Institut Químic de Sarrià (IQS)

Borrós és Catedràtic de l'IQS des de 2003 i ha produït més de 60 contractes de recerca i creat sis start-ups tecnològiques

spot_img

Publicat el 7.10.2020 13:09

Societat

El Jardí

El Patronat d’IQS ha acordat en sessió extraordinària per unanimitat el ​nomenament del Dr. Salvador Borrós Gómez com a nou Director General de l’Institut Químic de Sarrià (IQS), que ha pres possessió del càrrec assumint ja el lideratge en l’inici del nou curs acadèmic 2020-21.

Borrós​, nascut a Barcelona l’any 1963, és ​Doctor Enginyer Químic IQS-URL (1993) i ​Enginyer Químic IQS-URL (1987). Posseeix una dilatada carrera docent i investigadora. Des de l’any 2003 és Professor Catedràtic de Ciència de Materials i Biomaterials a IQS-Universitat Ramon Llull. L’any 1994 va crear el laboratori de Ciència de Materials a IQS i la seva activitat investigadora inclou ​més de 34 tesis doctorals defensades i supera els 150 treballs finals de màster i de grau​. Ha publicat 160 articles en revistes indexades amb un índex H de 29. Dins de la seva experiència internacional destaquen les seves estades de recerca en el MIT, a la Universitat de Cincinnati i a la Universitat de California Irvine.

Publicitat

La seva activitat en transferència de tecnologia ha produït ​més de 60 contractes de recerca i el seu caràcter emprenedor ha propiciat la ​creació de 6 start-ups basades en la tecnologia​ desenvolupada en el seu laboratori.

El nou director també ha rebut diferents premis i reconeixements entre els quals destaca el ​Premi Salvador Gil 1987 al millor treball de recerca, el ​Premio Talgo a la Innovación Tecnológica (2003), el ​Premi a la Innovació del Col·legi d’Enginyers de Catalunya (2011), el ​Premi Bioemprenedors XXI​, 2009 i el segon ​Premi Bioemprenedors XXI​, 2015.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

L’IQS celebra 110 anys d’emprenedoria en la indústria química i farmacèutica

L'Institut Químic de Sarrià acull una exposició retrospectiva fins al març del 2023 amb empreses nascudes al centre

Romeva fa un recorregut pels projectes compromesos a Sarrià amb l’Agenda 2030

Ha visitat l'Associació de Veïns de Sarrià, la Fundació Aspasim, la Xarxa de la Mobilitat Escolar de Sarrià, l'IQS i la plataforma Defensem Can Raventós

Els màsters de l’IQS, reconeguts internacionalment

El 'QS Business Masters Rànquings 2023' ha reconegut tres estudis de postgrau del centre ubicat a Sarrià

Carme Artigas visita l’Institut Químic de Sarrià

La secretària d'Estat de Digitalització i Intel·ligència Artificial insta les empreses a integrar perfils amb visió científica a les seves plantilles amb "l'objectiu d'enriquir les seves propostes de valor"
spot_img

Sant Jordi 2026 a Sarrià – Sant Gervasi: les propostes a tots els barris del districte

Descobreix la programació completa per al Sant Jordi a Sarrià - Sant Gervasi i els detalls de cada proposta

Crida de Radars per recuperar voluntaris i combatre la soledat de la gent gran a Sant Gervasi

El projecte comunitari treballa per reconnectar les persones grans amb el barri i trencar la soledat no desitjada

Organitzar-se per quedar-se: Cassoles respon a les traves a la pròrroga del lloguer

El Sindicat d’Habitatge de Cassoles convoca una assemblea oberta dilluns vinent per orientar els veïns davant les noves opcions de pròrroga dels contractes

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí