Publicitat
spot_img

Sarrià – Sant Gervasi tindrà sis noves microparades de taxi després de l’estiu

L'objectiu és reduir els desplaçaments dels vehicles buits mentre en paral·lel es digitalitzen les peticions de taxi a mà alçada

Publicat el 2.8.2022 13:50

Societat

El Jardí

Sarrià – Sant Gervasi tindrà sis noves microparades (dues places) de taxi després de l’estiu. Entre els mesos de setembre i octubre l’Ajuntament habilitarà al districte nous punts d’estacionament pels taxistes per mirar de reduir els desplaçaments dels vehicles buits buscant clients. Les zones escollides per instal·lar aquestes parades són al carrer Madrazo 34, Craywinckel 27, Aribau 279, Calatrava 26, Bellesguard 23 i Santa Fe de Nou Mèxic.

Publicitat

L’ampliació d’aquest tipus d’estacionaments es fa amb l’objectiu de reduir els viatges en buit i millorar la fluïdesa viària de la ciutat i, alhora, permetre que els taxistes puguin esperar els clients en aquests espais sense consumir combustible ni contaminar el medi ambient, realitzant un temps de descans, segons l’Ajuntament.

Publicitat

La mesura s’aplica en paral·lel a la posada en marxa, després de l’estiu, del servei Picmi Taxi, una nova funcionalitat de l’aplicació AMB Mobilitat amb què els usuaris podran demanar un taxi quan es trobin al carrer. El nou servei consisteix en la digitalització de les peticions que habitualment es fan a mà alçada, que són el tipus de servei més freqüent. Els vehicles que estiguin estacionats en una parada o microparada seran els primers de rebre la notificació que hi ha una petició Picmi al seu voltant i tindran prioritat a l’hora de l’assignació.

Les noves microparades, que s’implantaran a tots els districtes de la ciutat, se sumen a les 273 parades que ja existeixen actualment a la capital catalana. Les diferents ubicacions on s’implantaran les noves microparades s’han pactat amb les principals organitzacions del sector del taxi, segons l’Ajuntament.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Les distraccions al volant són la principal causa d’accident a Sarrià

La Guàrdia Urbana identifica dues zones de risc al barri

Afectacions a la mobilitat al carrer Muntaner per obres de l’L8

Es tancarà el trànsit entre Laforja i Marià Cubí fins a l'estiu vinent, a excepció d'autobusos i vehicles d'emergència

L’Ajuntament intervé en 42 km de carril bici, cap d’ells a Sarrià-Sant Gervasi

Tanmateix, millorar la mobilitat pedalable és un dels principals reclams als pressupostos participatius i de membres de la comunitat educativa

La mort d’un ciclista a Sarrià reunirà una reivindicació per una xarxa de bici més segura

L'acte es farà el 20 de febrer i servirà per rendir homenatge a Hugo Fernández, que va morir a principis d'any al Passeig Sant Joan Bosco
spot_img

Maria del Mar Bonet: “Vull que el concert de Nadal al Teatre de Sarrià sigui un missatge per desitjar pau al món”

La cantant mallorquina pujarà a l'escenari del teatre sarrianenc el 25 i 26 de desembre acompanyada de Borja Penalba amb clàssics del seu repertori combinats amb nadales

Lucrecia: “Al Teatre de Sarrià interpretaré cançons que han marcat la meva trajectòria i han calat en els cors del públic”

El 29 i 30 de desembre l’artista cubana pujarà dalt de l’escenari del Teatre de Sarrià per celebrar els 30 anys de carrera amb un viatge musical carregat d’alegria, energia i molt sentiment

Abaixa la persiana Mota Descans, la matalasseria centenària de Sarrià

Des de 1848, la botiga familiar ha estat sinònim de qualitat i tradició dins del sector

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí