Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

Tocada del bolet

Publicat el 30.11.2016 9:30

Pels petits de casa

El jardí

portada_tocadadelbolet_tanittubau-e1476446290439Tanit Tubau ha publicat un nou llibre, ara un conte infantil que és diu Tocada del bolet i que compta amb les il·lustracions de Carmen Al, de l’estudi de disseny d’interiors Alcuadrado. El llibre, publicat La vocal de Lis, es va presentar el 14 d’octubre a la Casa Sagnier, on va crear molta expectació entre els més petits.

El conte narra les aventures de la Júlia, una nena que vol guanyar tant sí com no el premi que es dóna al millor boletaire: un ordinador de la marca Mushroom. Però les coses no seran tan fàcils com ella es pensava, si fos així, no seria un conte… Un bolet vermell i temptador la portarà a viure històries sorprenents, fins i tot històries d’un altre món. Una gran aventura entre bolets, fades, follets, bruixes i gegants.

Publicitat

La Tanit comenta que ella és lectora de mil i un contes des de molt petita i aficionada a fer el ridícul quan va a buscar bolets…, i la Carmen assegura que aquest conte serà el primer de molts!

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Debat urbanístic en la presentació del llibre «Democràcia i Ciutat» organitzada per la CUP a Casa Orlandai

L'autor Miquel Flamarich reflexiona sobre el poder en un acte distès i proper

Mò Bertran omple Casa Orlandai en la presentació del seu primer llibre de narrativa

L'autora explica el procés creatiu de "Compte amb el que desitges" en l'acte conduït per la periodista Virgínia Martí

El sarrianenc Jesús A. Mármol publica ‘Humanos e IA, la lucha de especies ya está aquí’

El filòsof analitza les conseqüències socials i polítiques del sector tecnològic i la intel·ligència artificial

Barcelona s’oblida de Sarrià-Sant Gervasi en la celebració del Dia Internacional del Joc a les places

És l'únic districte de la ciutat, amb les Corts, on no hi ha cap activitat programada per reivindicar el dret a jugar dels infants
spot_img

Sarrià – Sant Gervasi encapçala la baixada de la victimització a Barcelona

El districte presenta l’índex més baix de victimització no digital i una de les millors valoracions de la seguretat, tot i el pes creixent dels ciberdelictes i la preocupació pels robatoris en domicilis

L’autoretrat dels cossos policials contra el dret a l’habitatge

"Sembla mentida que un dels suposadament responsables de seguretat del nostre territori pugui arribar a vanagloriar-se públicament de ser qui més persones ha fet fora de casa seva": l'opinió del Sindicat d'Habitatge de Cassoles

El passerell: característiques i curiositats

La seva principal amenaça, a més de la desaparició del seu hàbitat i l'ús de pesticides, és el silvestrisme

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí