Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

Units per Avançar titlla de “vàndals” els ocupes del Kubo i la Ruïna a la Bonanova

El grup parlamentari del PSC-Units per Avançar demanarà aquest dilluns a Interior que es personi com a acusació particular en el cas dels edificis de la Sareb

Publicat el 3.12.2023 15:34 · Actualitzat el 3.12.2023 16:43

Política

El Jardí

El grup parlamentari del PSC-Units per Avançar demanarà aquest dilluns al Departament d’Interior que es personi com a acusació particular contra els ocupes -ell s’hi refereixen com a “vàndals” del Kubo i la Ruïna, a la Bonanova, i de l’Estudi 9, a Santa Coloma de Gramenet, tots tres edificis propietat de la Sareb.

Ho farà presentant una proposta de resolució al Parlament de Catalunya, tal com ha avançat aquest dissabte el diputat i secretari general d’Units, Ramon Espadaler, abans de la celebració del Consell Nacional de la formació política, on també milita el tinent d’alcaldia de Seguretat a l’Ajuntament i exregidor de Sarrià-Sant Gervasi, Albert Batlle.

Publicitat

Espadaler ha destacat que “la policia necessita i mereix el suport explícit” de la Generalitat davant els qui considera que van tenir “una reacció absolutament vandàlica” que va posar en risc la seguretat física dels agents dels Mossos, ha dit el diputat del PSC-Units per Avançar i exconseller d’Interior entre el 2012 i el 2015.

“De cap manera entendríem que el Departament d’Interior no es personés com a acusació particular contra les persones que van ocupar aquestes cases”, ha dit Espadaler, que ha assegurat que aquests tres desallotjaments “són un pas en la bona direcció”.

Contingut relacionat:

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

L’Ajuntament millorarà el paviment de Via Augusta i República Argentina durant les vacances de Setmana Santa

Les actuacions es beneficiaran de la davallada de la mobilitat i tindran lloc durant els dos caps de setmana

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

Així serà el nou carrer de Cister: ampliació de voreres i més verd

Al Consell de Barri de la Bonanova, Districte també posa data a l'obertura del bar de Vil·la Florida i a l'espai verd a l'antic El Kubo

Neix la Copa Sarrià, un torneig per fer barri a través del futbol

Organitzada per exalumnes del Sant Ignasi, comptarà amb la participació de vuit equips masculins de Sarrià-Sant Gervasi i espera ser un espai de trobada per a tot el veïnat
spot_img

Les recomanacions de la Casa Usher per aquest estiu

Un recull de llibres ideals per ser els millors companys de viatges d'aquestes vacances, tria la teva pròxima aventura, busca una bona ombra i comença a gaudir!

Casa al carrer de Pomaret, 14: característiques i curiositats

El carrer santgervasienc conserva un conjunt de cases modernistes construïdes per l’alta burgesia catalana entre finals del 1800 i principis del 1910

Samuel Alcalde: “Les Joventuts Socialistes de Sarrià – Sant Gervasi volem ser un pont entre els joves i les institucions”

El nou primer secretari de les JSC al districte es marca com a objectiu fer de l'organització un pont entre els joves i la política municipal

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí