Publicitat
spot_img

Xavier Trias s’implica en la proposta de Junts per les municipals del 2027

L'exalcalde protagonitzarà una xerrada amb Titon Lailla a Vil·la Florida

Publicat el 4.11.2025 19:21

Política

Carme Rocamora

Falta un any i mig per a les eleccions municipals del 2027, i a les sales de màquines dels diferents partits polítics ja estan preparant projectes per començar a estendre el relat entre el veïnat. En el cas de Junts, que va guanyar les últimes eleccions de Barcelona amb la candidatura de l’exalcalde Xavier Trias, tenen previst anunciar qui serà el seu alcaldable abans de finals d’any. Mentrestant, però, ja estan preparant actes per començar a configurar el programa electoral.

A Sarrià-Sant Gervasi, districte on Junts va guanyar les eleccions i té majoria absoluta al Consell Plenari, la primera de les trobades serà dijous 6 de novembre, en un diàleg on participarà Trias, que també és veí del districte, i que va plegar de regidor de l’Ajuntament de Barcelona el juliol del 2024, un any després de no haver aconseguit l’alcaldia fruit de la maniobra entre el PSC, els comuns i el PP. En el moment en què Trias va plegar, va confirmar que deixava la primera línia política, però també va assegurar que estaria a disposició de Junts pel que calgués. El seu compromís es materialitza ara amb aquest primer diàleg que farà a Vil·la Florida al costat de la regidora presidenta del districte, Titon Lailla, amb el títol “Quin Sarrià-Sant Gervasi volem?”.

Publicitat

“Aquest serà el primer d’un cicle de diàlegs amb persones destacades del districte per impulsar un projecte comú i ambiciós per a Sarrià-Sant Gervasi”, han escrit des de Junts en un missatge de difusió consultat per El Jardí.

A hores d’ara no s’ha decidit el candidat o candidata que ocupi el cap de cartell, però dos noms que tenen força són, precisament de Sarrià-Sant Gervasi. Un d’ells és el de Lailla, que, procedent de Demòcrates, es va incorporar a la direcció de Junts a final del 2024. L’altra és de Jordi Martí Galbis, exregidor president de Sarrià-Sant Gervasi i actual president del grup de Junts a l’Ajuntament de Barcelona. De fet, en múltiples declaracions, Trias ha situat Martí Galbis com el seu successor.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Junts força un ple extraordinari perquè Gay reti comptes sobre els incompliments del mandat

Els juntaires reclamaran al Govern socialista que doni una resposta individualitzada per cada una de les iniciatives que s'han aprovat al Consell Plenari i que no s'han executat

Junts impulsa els “Sopars de Santa Eulàlia” per reivindicar la identitat i els valors de Sarrià – Sant Gervasi

La primera edició reuneix fins a un centenar de referents culturals, socials i econòmics de Barcelona amb la participació del president Artur Mas

Un projecte ambiciós, arrelat i basat en el talent: la proposta de Junts per a Sarrià-Sant Gervasi

Xavier Trias i Titon Lailla reuneixen una vuitantena de persones amb la mirada posada en les eleccions del 2027: "Volem que Sarrià-Sant Gervasi lideri el futur de Barcelona"

Barcelona homenatja els alcaldes de l’etapa democràtica amb la Medalla d’Or 

Joan Clos, Jordi Hereu, Xavier Trias i Ada Colau reben la màxima distinció de la ciutat en un acte marcat per homenatges i alguna tensió
spot_img

Els murals del sarrianenc Adrià Bosch: una proposta per combatre el gris de les ciutats modernes

Axe Colours reactiva el seu projecte artístic i es proposa col·laborar amb les entitats locals de Sarrià

Nou cas repressiu contra el Sindicat d’Habitatge de Cassoles: 13 encausats

Van intentar aturar el desnonament d'una mare que havia patit violència de gènere i que havia perdut la feina durant la covid

Comença la pacificació de Riu de l’Or: així serà un cop acabin les obres

El pressupost de l'actuació és de 840.521 euros i té un termini previst de 8 mesos

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí