Publicitat
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Iqoxe demana a l’Institut Químic de Sarrià que investigui l’accident de La Canonja

L'empresa ha encarregat a l'IQS la investigació per ser "un centre de referència internacional en el sector químic"

Publicat el 17.1.2020 9:43

Economia

El Jardí

Iqoxe, l’empresa on aquest dimarts es va produir una explosió que va causar tres morts i diversos ferits a La Canonja (Tarragona), ha demanat a l’Institut Químic de Sarrià (IQS) que s’encarregui de la investigació de l’accident.

Així ho ha decidit l’empresa, remarcant que l’IQS és un centre universitari i d’investigació «de referència internacional en el sector químic».

Publicitat

Amb tot, Iqoxe ha assegurat que la decisió garantirà «una investigació independent que permeti aclarir els motius de l’explosió» en una de les quatre plantes de l’empresa.

 

Notícies relacionades

L’IQS celebra 110 anys d’emprenedoria en la indústria química i farmacèutica

L'Institut Químic de Sarrià acull una exposició retrospectiva fins al març del 2023 amb empreses nascudes al centre

Romeva fa un recorregut pels projectes compromesos a Sarrià amb l’Agenda 2030

Ha visitat l'Associació de Veïns de Sarrià, la Fundació Aspasim, la Xarxa de la Mobilitat Escolar de Sarrià, l'IQS i la plataforma Defensem Can Raventós

Els màsters de l’IQS, reconeguts internacionalment

El 'QS Business Masters Rànquings 2023' ha reconegut tres estudis de postgrau del centre ubicat a Sarrià

Carme Artigas visita l’Institut Químic de Sarrià

La secretària d'Estat de Digitalització i Intel·ligència Artificial insta les empreses a integrar perfils amb visió científica a les seves plantilles amb "l'objectiu d'enriquir les seves propostes de valor"
spot_img

Les obres de remodelació de la coberta del Dipòsit del Rei Martí començaran dilluns

L'actuació preveu millorar l'accessibilitat de l'espai amb un itinerari adaptat, un ascensor i noves escales

«Com fer invisible una persona?»: la nova campanya d’ASSÍS per visibilitzar el sensellarisme

ASSÍS, referent en l’acompanyament de les persones sense llar, ha llançat una nova campanya per visibilitzar als qui viuen al carrer

Ràdio Farró repetirà especial per la Setmana de la Ciència amb un programa obert al públic a Vil·la Urània

El programa Fenòmens Naturals, conduït per Cristina Junyent, s'enregistrarà aquest dissabte 14 de novembre

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí