Publicitat
spot_img

Concert de Nadal a l’església de Sant Ildefons

Publicat el 20.1.2017 16:00

Notícies de Sant Gervasi

Juanjo Compairé

Diumenge 15 de gener a les 18h. ha tingut lloc a l’església de St Ildefons el tradicional Concert de Nadal. Amb el recinte ple de gom a gom, el Concert ha constat de dues parts: a la primera el cor Contrapunto vocale ha ofert diverses cançons de Nadal d’autors com ara Händel, Sors, Casals, Oltra, Millet i Cervera.

Detall amb arpa i cor. Fotografia: Juanjo Compairé.
A la imatge destacada, el director Joan Miquel Mindán, les solistes, els músics i les corals. Fotografia d’Aleix Fernandez

A la segona part, als i les cantaires de Contrapunto Vocale s’han unit els del Cor Ecumènic Jubilate (vinculat a les parròquies católica i evangélica de parla alemanya de la nostra ciutat) i un conjunt instrumental força poc habitual, format per un quartet de corda més arpa i orgue, sota la dirección de Josep Miquel Mindan, a més d’un quintet vocal (dues sopranos, una mezzosoprano, un tenor i un baix). Tots plegats han interpretat de forma molt brillant l’Oratori de Nadal de Camille Saint-Saëns.

Publicitat

El públic que omplia l’església ha gaudit del concert i ha premiat amb molts aplaudiments els i les intèrprets. Quan ha acabat el concert, encara retrunyien les parets amb el cant del cor: “Per què s’avaloten les nacions i els pobles es conjuren en va?”. Una bona pregunta per reflexionar-hi.

Vista general de l’església de Sant Ildefons. Fotografia de Juanjo Compairé.
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

La casa Dolors Solà

Arquitectura domèstica i detalls modernistes en un dels pocs habitatges unifamiliars conservats al carrer Ferran Puig

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

No hi ha dreceres per cuidar-nos: la salut demana temps

Reflexió sobre la pressa amb què vivim la salut i la importància de la prevenció

Un matí a l’escola

Un relat de Maria Àngels Viladot

Els murals del sarrianenc Adrià Bosch: una proposta per combatre el gris de les ciutats modernes

Axe Colours reactiva el seu projecte artístic i es proposa col·laborar amb les entitats locals de Sarrià

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí