Publicitat

El Teatre La Gleva programa l’obra adolescent ‘El Chinabum Remix’

Sota el títol 'El Chinabum' l'obra va passar per la sala farronenca el 2019

spot_img

Publicat el 31.1.2023 18:05

Cultura

El Jardí

Un home tanca al lavabo del seu bar a tres adolescents que, incomunicades, busquen la manera de sortir. Què els passa pel cap a la gent de 18 anys? Aquesta és la premissa de l’obra de teatre El Chinabum, escrita fa cinc anys i que des d’un discurs còmic i amb un llenguatge innovador relata les vivències d’un grup de cinc noies de la generació millenial. El Teatre La Gleva programa ara, de l’1 al 12 de febrer, El Chinabum Remix, amb noves actrius dirigides per les mateixes autores del text, Berta Prieto i Lola Rosales, que ja no formen part de l’elenc com als seus inicis.

Publicitat

Les actrius Lúa Amat, Roser Dresaire, Mariona Pagès, Berta Rabascall i Gemma Olivera són les encarregades de tornar a donar vida a El Chinabum (ara ‘El Chinabum Remix’) a la Gleva, on l’obra es va programar el 2019. Quatre anys després, les autores de l’obra han considerat que el paper de joves de 18 anys ja no els tocava interpretar-lo a elles i han passat el relleu. Cinc noies que creuen que poden canviar el món, però el món només vol vendre Yatekomos.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Neix un pol artístic gestionat per la Gleva: Teatres del Farró

El teatre farronenc obrirà un nou espai escènic que s'ubicarà a la plaça de Mañé i Flaquer la tardor de 2025

‘El nebot de Rameau’ converteix el diàleg de Diderot en una sàtira sobre el compromís social

La Gleva estrena l’obra de teatre dirigida per Ramon Simó, que es podrà veure fins al 26 de gener

Tangos en homenatge a Cunillé i altres propostes escèniques: el programa de la Gleva fins a final d’any

'Les bacants', d'Albert Arribas o 'Otel·lo', de Josep Pere Peyró són algunes de les obres que es podran veure

La República Catalana, Josep Pla i Kafka es colen a la cartellera del Teatre la Gleva

Les estrenes de teatre programades a la petita sala del Farró fins a l'estiu del 2024
spot_img

Abaixa la persiana un dels forns centenaris de Sarrià: “No hem pogut trobar forners per seguir”

"Ens acomiadem amb el cor ple, sabent que hem format part del dia a dia de moltes llars i que hem compartit molt més que forn i llevat: hem compartit vida"

L’AV de la Bonanova celebra el 50è aniversari rodejada d’amics, socis i autoritats

L'Orquestra Simfònica Vozes va amenitzar la festivitat de l'associació, que va néixer al final de la dictadura amb la voluntat de "construir Barcelona" i treure-la de la grisor

Veïns de Sant Gervasi s’uneixen en una aliança inèdita per evitar ser expulsats per un fons d’inversió

Quatre blocs del barri estan en risc de ser convertits en colivings temporals per a estrangers

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]