Publicitat
spot_img

El Teatre la Gleva torna a programar l’obra ‘No s’ha Foss’ després de l’èxit de taquilla

Interrompuda per la pandèmia, l'obra de l'actriu i músic Irene Jódar es torna a representar a la Gleva del 17 al 21 de març

Publicat el 17.3.2021 11:46

Cultura

El Jardí

El Teatre La Gleva, al barri del Farró, es converteix de nou en una glacera islandesa des d’aquest dimecres 17 de març i fins diumenge 21. El tancament decretat dels teatres a finals d’octubre, per culpa de la situació de la pandèmia, va interrompre les últimes tres funcions programades d’aquesta obra amb un marcat discurs ecologista, creada per Irene Jódar i dirigida per Clara Manyós

Es tracta d’un espectacle a mig camí entre un concert i una obra de teatre, en què els espectadors són transportats fins als paisatges naturals d’Islàndia a través d’un viatge metafòric inspirat en el viatge real que l’actriu i músic Irene Jódar va fer en aquest país.

Publicitat
© No s’ha Foss

El resultat de tot plegat són deu cançons inèdites que reflexionen sobre la relació entre la naturalesa, la tecnologia i el comportament humà. Un crit a la necessitat de reconnectar-nos amb la natura i amb nosaltres mateixos. Al costat d’Irene Jódar, en aquesta aventura teatral, hi figura també el guitarrista Roger Cantí.

Amb l’ajuda de Sanitaris pels Escenaris

Aquest és el primer espectacle que compta amb el suport de Sanitaris pels Escenaris, una iniciativa impulsada per metges que han donat la paga extra rebuda amb motiu de la covid-19, per ajudar projectes artístics.

Crònica d’una funció de ‘No s’ha Foss’, per Marta Trius

‘No s’ha Foss’, natura en estat pur al Teatre la Gleva

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Teatres del Farró obre les seves portes amb una comèdia de Virginia Woolf mai estrenada a l’estat espanyol

La nova sala, polivalent i amb capacitat per 250 persones, estrena per primera vegada Freshwater

Neix un pol artístic gestionat per la Gleva: Teatres del Farró

El teatre farronenc obrirà un nou espai escènic que s'ubicarà a la plaça de Mañé i Flaquer la tardor de 2025

‘El nebot de Rameau’ converteix el diàleg de Diderot en una sàtira sobre el compromís social

La Gleva estrena l’obra de teatre dirigida per Ramon Simó, que es podrà veure fins al 26 de gener

Tangos en homenatge a Cunillé i altres propostes escèniques: el programa de la Gleva fins a final d’any

'Les bacants', d'Albert Arribas o 'Otel·lo', de Josep Pere Peyró són algunes de les obres que es podran veure
spot_img

Junts força un ple extraordinari perquè Gay reti comptes sobre els incompliments del mandat

Els juntaires reclamaran al Govern socialista que doni una resposta individualitzada per cada una de les iniciatives que s'han aprovat al Consell Plenari i que no s'han executat

Ràdio Farró torna a celebrar el Dia Mundial de la Ràdio amb una emissió conjunta entre els programes de la seva graella

La trobada ha servit per compartir experiències, explicar els continguts dels espais i reivindicar el valor de la ràdio comunitària com a eina de proximitat i cohesió

Per què l’escudella és encara més bona l’endemà?

Aquest plat no té comparació car assoleix un gust molt particular atorgat per aquell brou tan espès i llardós sedimentat en la caldera on hi ha fermentat la cocció de l’api, les cols, cigrons, porros, xirivies, i naps junt amb les quatre carns dites popularment dels “quatre evangelistes”

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí