Publicitat

Inaugurada la Tibidabo Store al passeig de Sant Gervasi

L’activitat principal d’aquest nou espai del Tibidabo serà la d’oferir informació i la possibilitat d’adquirir entrades pel Parc

spot_img

Publicat el 5.6.2021 19:46

Societat

El Jardí

El Parc d’Atraccions Tibidabo ha inaugurat aquest dissabte un nou espai, la Tibidabo Store, que té per objectiu ampliar l’experiència dels visitants fora del recinte del parc, ja que el lloc on s’ha instal·lat la botiga és al passeig de Sant Gervasi 36, molt a prop de la llançadora Tibibus, que cobrirà el trajecte Plaça Kennedy – Plaça del Doctor Andreu, on està l’Estació Inferior del Funicular, des d’on els visitants podran pujar al Parc amb la Cuca de Llum, una vegada es posi en funcionament.

Publicitat

El disseny de l’interior de la botiga s’ha fet a imatge del Mira Miralls, una de les atraccions més emblemàtiques, Premi FAD 2009 al seu creador, l’arquitecte Dani Freixes.

Publicitat

L’activitat principal d’aquest nou espai del Tibidabo serà la d’oferir informació i la possibilitat d’adquirir entrades pel Parc, així com una opció més on poder fer-se membre del TibiClub, que enguany celebra el seu 15è aniversari.

https://twitter.com/parctibidabo/status/1400764378761338885?s=20

 

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Les Planes rebrà 6 milions d’euros de l’Ajuntament per millores en l’espai públic

Les obres formen part del Pla de Barris de Muntanya, que exclou Vallvidrera i el Tibidabo

El Jardí 115, març de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/04/El-Jardi-115_Marc25_0403.pdf

El Jardí 114, febrer 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/03/ElJardi114_Febrer25_0402.pdf

Barris i carrers de Sarrià, Sant Gervasi i Vallvidrera

El centenar d'articles publicats anteriorment a El Jardí són ara ordenats, ampliats i articulats en forma de llibre
spot_img

Afrontar la incapacitació en la vellesa: emocions, acompanyament i recursos de suport

Envellir comporta canvis físics i cognitius, que poden generar sentiments difícils de gestionar. La pèrdua d’autonomia no és només una qüestió pràctica: implica un procés emocional complex que cal acompanyar amb sensibilitat i recursos

Una maleta estratègica, el relat d’Elsa Corominas

"L’estiu va ser extraordinari. La va trucar, van quedar, es van caure bé i van intercanviar maletes, llibres, roba, impressions i històries. Per Nadal van omplir les dues maletes verdes conjuntament per anar a casar-se a Ciutadella"

Elisabeth Bosch: “Defensàvem una universitat pública, catalana, científica i democràtica amb assemblees, vagues i manifestos”

Entrevista a una doctora en Química que va viure els reclams del moviment estudiantil en ple franquisme

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]