Publicitat

(MICRO)CONSULTORI de la Marta Royo: “Del producte a la marca”

Un bon nom i eslògan pot canviar el futur d'una empresa: l'evolució de Productes Ecològics per la Neteja de Casa a Llària, la neteja sense moure’t de casa

spot_img

Publicat el 7.2.2020 7:30

Articles d’Autor

Marta Royo Espinet, de Mosaiking Comunicació

El Gerent de PENC Productes Ecològics per la Neteja de Casa (PENC) m’esperava a la terrassa del forn de la cantonada. Em volia explicar el seu cas. A casa seva, sempre havia vist que feien servir productes naturals i trucs casolans per netejar la llar: bicarbonat per als marbres, llimona per desinfectar, llet per a les taques, vinagre per desembussar la cafetera o la rentadora…

Publicitat

Des de la seva ferma creença a fer un món millor a base de productes naturals, va crear una empresa de productes ecològics que funcionava molt bé, però la seva marca no era ni coneguda ni reconeguda. Amb el boom dels productes ecològics i la maduresa del mercat (a hores d’ara n’estem tots força conscienciats), tenia l’oportunitat de crear-se un nom en el seu sector. Per això li vam proposar quatre passes:

Publicitat
  1. Analitzar molt bé l’empresa i veure en què podia ser diferencial, i en la mesura del possible, l’únic o el millor. Aquesta és la millor forma de crear una marca exitosa i que destaqui.
  2. Crear-se un nom que generi empatia. Sovint, el nom fa la cosa.
  3. Idear un eslògan que defineixi molt bé la seva proposta, d’una forma notòria i creativa, i acompanyant el nom.
  4. Amb el nom i l’eslògan creat, dissenyaríem un nou logo amb tota la seva identitat corporativa.

Per poder fer això, el vam acompanyar i el vam assessorar: vam fer una anàlisi de les seves fortaleses i vam intentar-les casar amb l’oportunitat de mercat que havíem detectat.

Al cap d’uns mesos, PENC evolucionava cap a Llària, una empresa de productes ecològics per netejar la llar. Els serveixen directament a casa, i com a tret diferencial fan una demostració dels resultats finals. D’aquí va sorgir l’eslògan: Llària, la neteja sense moure’t de casa.

Llària es va convertir en una marca molt reconeguda en el sector.

A Mosaiking Comunicació les històries acaben bé. Explica’ns el teu projecte i t’ajudarem a relatar la teva història. Més info: www.mosaiking.com

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Publicitat amb propòsit: i si les marques també fessin barri?

"La publicitat no ha de ser només una eina per vendre. Pot –i hauria de– ser una eina per construir": l'opinió de Marta Royo

Sarrià, una marca-barri

"Sarrià ho té tot per ser una marca, perquè ja té una identitat pròpia, uns valors i una personalitat única que la diferencia dels altres barris de Barcelona", per Marta Royo Espinet

Veure la llum, per Marta Royo

La comunicació ha estat, durant molt de temps, la gran assignatura pendent al sector industrial

Del producte a la marca… i al mercat

"Per llançar una marca al mercat, cal crear-ne primer la imatge i, després, donar-la a conèixer triant molt bé com arribar al consumidor", per Marta Royo
spot_img

Èxit a Sant Gervasi per la Festa Major: el barri torna a bategar

Del 5 al 15 de juny, el veïnat ha gaudit d'un ampli ventall d'activitats i d'un pregó protagonitzat per Aina Da Silvia, d'Eufòria

El veïnat de Vallvidrera consensua una proposta polifacètica per la Buenos Aires

Després d'un procés participatiu, el projecte que plantegen els veïns a l'Ajuntament implica combinar allotjament per joves i grans amb un espai esportiu i un centre que permeti l'estada diürna de la gent gran

El veïnat del Tibidabo fa un pas més per a la recuperació del Tramvia Blau: “Tenim gairebé 3.000 firmes”

L'Associació de Veïns de l'Avinguda Tibidabo critica la falta de transparència política i reclama que torni l'emblemàtic vincle i consolidar l'avinguda com un espai "funcional, cuidat i autèntic"

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]