Publicitat

Nadal sense excessos

spot_img

Publicat el 23.12.2017 10:00

Notícies de Sant Gervasi

Marta Trius

Fer un esmorzar saludable, no abusar de l’alcohol, la carn ni els dolços, prendre infusions digestives després dels àpats o incorporar vegetals en els menjars de celebració, són alguns dels consells saludables que va donar la nutricionista Irene Garibaldi en la xerrada Prepara’t per a un Nadal sense excessos, que va oferir dimarts 21 de novembre a la Casa Sagnier.

Publicitat

Durant les festes nadalenques mengem més del que necessitem i sobretot mengem en excés alguns aliments poc saludables com carn i/o dolços, la qual cosa fa que ens sentim malament i pesats. Per això Irene Garibaldi recomana no caure en els errors típics com no esmorzar, fer vida sedentària durant les festes, abusar de medicaments o arribar als menjars i sopars de celebració amb gana excessiva.

Publicitat

Per a aquesta nutricionista és molt important mantenir els bons hàbits alimentaris al Nadal, ja que sinó la nostra salut pot veure’s afectada pel sobrepès o les males digestions, o altres problemes més greus com malalties cardiovasculars o hipertensió.

Una de les apostes de la Irene són els remeis naturals: “prendre infusions depuratives, sopar brous vegetals i no oblidar-nos de fruites i verdures”. Així una de les millors fruites per depurar l’organisme i millorar la digestió és la pinya, recomanada 100% per a dies de menjars i sopars abundants. Seguint els seus consells podem passar unes festes tranquil·les i felices trobant-nos bé i sense posar en risc la nostra salut.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Festa Major de Sant Gervasi – la Bonanova 2025: el programa amb totes les activitats

Del 5 al 15 de juny la plaça de la Bonanova s'omple de cultura popular, música, activitats infantils, àpats populars i espectacles per a tots els públics

La “Desfilada diversa” de la Fundació ESMEN reivindica i empodera la moda inclusiva

L'acte, celebrat el 25 d'abril, ha estat la cloenda de la Setmana Cultural organitzada per la Universitat Blanquerna-URL

El Jardí 115, març de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/04/El-Jardi-115_Marc25_0403.pdf

Ferida de gravetat una jove en caure d’un balcó d’Avenir després de ser agredida per la seva parella

Els Mossos detenen dos homes de 52 i 57 anys per intent d'homicidi i lesions
spot_img

El turisme col·lapsa el transport públic de Vallvidrera

El veïnat dels barris de muntanya demana un pla de mobilitat que doni resposta a la sobrecàrrega del funicular i el bus 111, entre altres problemàtiques de transport

Com dormir millor a l’estiu si no tenim aire condicionat?

Trucs senzills i efectius que poden ajudar-te a refrescar-te i a dormir millor durant les nits caloroses

El carrer de Ballester: història, curiositats i present

En els darrers anys, en convertir-se en un carrer de plataforma única i prioritat per als vianants, s’hi ha pacificat el trànsit i els edificis històrics que encara restaven es mostren en la seva esplendor

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]