Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

Un matí a l’escola

Un relat de Maria Àngels Viladot

Publicat el 21.2.2026 6:00

Per accedir al contingut crea un compte gratuït

Fes-te un compte i podràs accedir a totes les notícies i rebre comunicacions d’El Jardí
En registrar-te acceptes la nostra política de privacitat i rebre comunicacions d'El Jardí. Pots donar-te de baixa en qualsevol moment des de qualsevol correu.
OR

Llegeix

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

La llum que ens perdem

Un nou relat de Maria Àngels Viladot

Què hauria escrit Montserrat Roig sobre el món d’avui?

No només enyorem l’escriptora que va ser. També enyorem els llibres que no ha escrit. Les interpel·lacions capcioses que no ha arribat a fer. N’enyorem la intel·ligència aguda i esmolada, que ens hauria ajudat a interpretar aquest temps convuls.

Uns fets que han portat cua

El relat d'Elsa Corominas

El banc de Monterols

El relat de Maria Àngels Viladot
spot_img

Des del doble fons d’un armari

El relat d'Elsa Corominas

Junts exigeix solucions i ajuts urgents pels veïns i comerciants afectats per l’esvoranc de Sant Gervasi

Martí Galbis i Laïlla reclamen "responsabilitats polítiques" i lamenta que ni l'Ajuntament ni la Generalitat hagin demanat "disculpes"

Només els veïns de dues finques afectades per l’esvoranc podran tornar a casa el dilluns

El Govern preveu aprovar dimarts vinent mesures econòmiques per als comerciants i els veïns afectats

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí