Publicitat
spot_img

El Club Tennis Barcino acull un homenatge pòstum als tenistes Joan Aguilera i Roberto Vizcaíno

L'acte ha reunit a amics i professionals del sector en una trobada emotiva

Publicat el 13.5.2025 8:00

Esports

El Jardí

Aquest dijous 8 de maig, el Club Tennis Barcino ha celebrat una trobada amb ex tennistes i professionals del món del tennis en homenatge pòstum tant a Roberto Vizcaíno, a qui van dedicar el torneig sènior disputat durant aquella setmana, com al recentment difunt Joan Aguilera, figura imprescindible de la història del club.

Publicitat
Trobada d’extennistes al Club Tennis Barcino © Club Tennis Barcino

L’acte ha comptat amb la presència de la presidenta del centre, Helena San Martín, el vicepresident esportiu, Sergio Matute, i el vocal Benoît Poinsot. Així mateix, també han assistit els tenistes Jordi Arrese i Àlex Corretja, juntament amb amics de Vizcaíno com, Jordi Tamayo, president de la Federació Catalana de Tennis, i Javier Soler, director esportiu de la Real Federación Española de Tenis.

Publicitat

Aquesta trobada s’emmarca en els actes complementaris del campionat de tennis ITF Masters VII Memorial Roberto Vizcaíno – Internacional Sènior d’Espanya, de categoria MT400, que s’està disputant aquests dies a les instal·lacions del Club Tennis Barcino.

Trobada d’extennistes al Club Tennis Barcino © Club Tennis Barcino
spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf

El 76% de l’oferta de pisos al Putxet i el Farró són de lloguer de temporada

Galvany és el tercer barri de Sarrià-Sant Gervasi més afectat per aquesta pràctica
spot_img

Lucrecia: “Al Teatre de Sarrià interpretaré cançons que han marcat la meva trajectòria i han calat en els cors del públic”

El 29 i 30 de desembre l’artista cubana pujarà dalt de l’escenari del Teatre de Sarrià per celebrar els 30 anys de carrera amb un viatge musical carregat d’alegria, energia i molt sentiment

Abaixa la persiana Mota Descans, la matalasseria centenària de Sarrià

Des de 1848, la botiga familiar ha estat sinònim de qualitat i tradició dins del sector

Jo també vaig ser-hi

"Per què les psiquiatres i psicòlogues han de portar una bata blanca per passar consulta? No estan operant, ni curant una ferida, no corren el risc de tacar-se de sang. Aquesta bata marca una subtil, però contundent, diferència entre elles i jo: la raó envers la no raó": l'opinió de Maria Bascompte

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí