Publicitat

L’AV de Sarrià renova la seva junta i es fixa com a objectiu guanyar visibilitat

Vol consolidar les vocalies, ampliar voluntariat i potenciar la tasca, també en les activitats que organitzen a la Festa Major

spot_img

Publicat el 17.9.2019 9:00

Societat

Carme Rocamora, Jesús Mestre

Aquest 16 de setembre s’ha renovat la Junta de l’Associació de Veïns de Sarrià (AVS). En només presentar-se una sola candidatura, la Junta Electoral ha decidit per unanimitat que no calia fer eleccions. Així, després de l’acte obert a socis i veïns, ha entrat en funcions en nou equip, que ara haurà de ser ratificat pels socis a l’assemblea general prevista pel març del 2020.

Publicitat

La composició de la nova Junta queda amb Eva Ceano-Vivas repetint com a presidenta. La vicepresidència passa a mans de Miquel Saumell, que fins ara havia exercit una vocalia i agafa el relleu a Jesús Mestre. La vicepresidència segona també es renova, i Eulàlia Marquès -vocal fins ara- substitueix a Laia Jubany. Núria Esteve repeteix a la tresoreria, i Maria Venegas s’incorpora com a secretaria. A les vocalies repeteix Eduardo Saiz i s’incorporen tres persones noves: Jordi Bosch, Lali Colomé i Pilar Molina.

Publicitat
Assemblea de l’AV Sarrià (Març 2019) © AV Sarrià

Seguiment i pla de futur

En aquesta nova etapa l’AV es fixa fer seguiment perquè s’acabin les “promeses” del Pla de Futur Sarrià 2020, com són disposar d’una blblioteca al barri, recuperar Can Ponsic, guanyar espais d’interacció amb el veïnat als nous Jardins d’Oriol Martorell, i recuperar l’espai d’Hort de la Vila/Mare de Déu de Núria com a equipament del barri.

Alhora, un dels objectius és començar a elaborar el proper pla posant la mirada entre el 2020 i el 2030. L’AVS també té pendent acabar d’implementar les noves formes de participació en el Consell de Barri i consolidar la Taula d’Entitats i la coordinadora d’associacions de veïns del districte.

Guanyar visibilitat

La renovació de la nova junta busca consolidar les vocalies, ampliar voluntariat i veure com potenciar la seva tasca i continuar amb les activitats de la Festa Major, la Taula Entitats i Sant Joan. També es persegueix l’objectiu d’acabar l’organització local i arxiu documental,  revisar la promoció de l’associació i fer més visible la seu del carrer Canet.

A nivell intern, el 2020 serà any de celebració. L’Associació de Veïns de Sarrià (AVS) és una de les més antigues de Barcelona, constituïda el 14 de juny de 1960. Farà 60 anys i l’AVS prepararà una celebració.

El veïnat proposa

A la junta oberta d’aquest dilluns, Pere Borràs, un veí del carrer de la Mare de Déu de Núria preocupat per “l’incivisme al barri i a la ciutat en general”, va proposar crear “una espècie de servei d’ordre” amb jubilats voluntaris. La seva funció, segons Borràs, seria la de “recollir la brossa o fer entendre a la gent accions de caràcter incívic: fer soroll, tractar a la gent amb poca consideració, embrutar l’espai públic, etc.”

La presidenta de l’AV, Eva Ceano, va recomanar a Borràs que contactés amb la nova Policia de Barri per mirar de coordinar esforços. Borràs també va llançar la proposta que aquest ‘servei d’ordre’ actués a mode de prova durant la Volta Ciclista a Sarrià, aquest dissabte 21 de setembre, o durant el Concurs de Paelles de l’AV de Sarrià -dins el programa de la Festa Major del barri-, el diumenge 6 d’octubre.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Els Castellers de Sarrià renoven la junta amb la mirada posada en un espai per assajar i consolidar el creixement

Els Castellers de Sarrià renoven la junta amb la mirada posada en un espai per assajar i consolidar el creixement

Romeva fa un recorregut pels projectes compromesos a Sarrià amb l’Agenda 2030

Ha visitat l'Associació de Veïns de Sarrià, la Fundació Aspasim, la Xarxa de la Mobilitat Escolar de Sarrià, l'IQS i la plataforma Defensem Can Raventós

Sarrià inaugura les places dedicades als activistes Angelina Trallero i Mariano Meseguer

Albert Batlle, acompanyat de familiars dels homenatjats, ha presidit la inauguració en plena Festa Major al barri

Canvis al camp de futbol de Vallvidrera: renovació de la gespa i noves porteries

Els canvis es faran a l'estiu amb un pressupost de 351.000 euros
spot_img

“La família Camaleot”, el relat d’Elsa Corominas

"Els Camaleot eren una família molt peculiar que dominava l’art d’imitar. El matrimoni va tenir sis fills i a cadascun li va ensenyar com aprofitar al màxim aquesta habilitat"

Èxit a Sant Gervasi per la Festa Major: el barri torna a bategar

Del 5 al 15 de juny, el veïnat ha gaudit d'un ampli ventall d'activitats i d'un pregó protagonitzat per Aina Da Silvia, d'Eufòria

El veïnat de Vallvidrera consensua una proposta polifacètica per la Buenos Aires

Després d'un procés participatiu, el projecte que plantegen els veïns a l'Ajuntament implica combinar allotjament per joves i grans amb un espai esportiu i un centre que permeti l'estada diürna de la gent gran

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]