Publicitat

Començar amb bon peu la tornada de les vacances

Què podem fer? Opinió de Glòria Vilalta

Publicat el 3.9.2022 6:30 · Actualitzat el 12.9.2022 23:16

Opinió

Glòria Vilalta i Grau

Per mi, l’any laboral o organitzatiu comença al setembre. Són molts anys d’escolarització i d’estudis personals meus i dels meus fills. Al setembre, després de les vacances, tot torna a començar, i ens posem objectius i propòsits. També ens organitzem l’agenda de les activitats “extraescolars o extralaborals” que volem fer.

Es pot començar aquest nou període amb un sentiment de “ohhh… han acabat les vacances” o de “torno a tenir un full en blanc per omplir-lo de la manera que jo decideixi”. En el meu cas, el començo amb la il·lusió de qui comença una cosa nova, una nova oportunitat.

Publicitat

Per tal que sigui amb bon peu, per tal que el camí sigui el més fàcil, interessant, nutritiu i bonic possible, hi ha moltes coses que podem fer. La primera, començar amb il·lusió i amb ganes, i sobretot amb la confiança que serà una bona experiència, ens sigui agradable o no. La intenció, l’energia que posem als projectes, són una part molt important del seu resultat final i també del trajecte, que sovint és tan o més necessari que el final.

Part d’aquesta energia la podem posar també a la nostra llar. Desfer-nos del que ja no necessitem i posar ordre ens ajudarà a veure millor el camí i a endreçar-nos les idees. Amb espai i sense entrebancs, l’energia que entri a la nostra llar i, per tant a la nostra vida, podrà fluir molt millor. Recordem que “el que és a dins és a fora”. Quan la casa estigui més buida i endreçada, podrem fer una neteja energètica; podrem renovar l’energia amb una bona ventilació, molta llum i molt sol, i algunes tècniques per netejar energèticament l’espai (sal, encens, herbes remeieres, música o sons harmonitzadors… i sobretot la nostra intenció).

De la mateixa manera, si necessitem un canvi, ens anirà bé moure alguns mobles, imatges o objectes de lloc o fer algun canvi en els colors que en envolten, per exemple. Si ens donem l’oportunitat de sentir què és el que necessita la casa o què necessitem nosaltres  són qüestions que van de bracet, sabrem què hem de fer.

I per acabar, si volem mantenir la bona salut que segur que hem aconseguit a l’estiu, caldrà revisar com dormim i com ens trobem quan estem a casa. Si l’experiència no és positiva, és que cal fer una revisió de la salut de l’espai.

Contacteu amb mi sense compromís si voleu un assessorament per començar amb bon peu aquesta tornada.

Glòria Vilalta i Grau és enginyera especialista en medicina de l’hàbitat, feng shui i benestar personal 

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El que amaguen els calaixos

"L’instint de supervivència és tan fort, que sovint deixa coses amagades en algun lloc perquè no estem preparats per veure-les i enfrontar-nos-hi": l'opinió de Glòria Vilalta

Fent camí cap als nostres propòsits

"Una manera de fer camí, a casa i a la vida, és buidar. Quan buidem, deixem pas a noves oportunitats. Fem espai per al camí. Fem el camí més fàcil": l'article de Glòria Vilalta

La necessitat de pertànyer

"Tots necessitem -ni que sigui de manera inconscient- sentir-nos part d’alguna cosa. Suposo que perquè en el fons tots formem part del mateix, tenim el mateix origen, encara que ho haguem oblidat. Quan podem entendre això, de veritat, i ho sentim, ja mai més ens sentim separats": l'opinió de Glòria Vilalta

Celebrar: arriba l’hivern i Nadal 

"Celebrar, portar alegria a la llar, posar-hi rialles, amor, cura -també amb les decoracions-, fa que l’energia de l’espai augmenti. I això ens ajudarà a fer que augmenti també la nostra. És un circuit de retroalimentació": l'opinió de Glòria Vilalta
spot_img

Els plàtans o plataners, els arbres més urbans i un símbol identitari de ciutats i pobles

Els primers plataners d'ombra que van arribar a la ciutat de Barcelona procedien de la Devesa de Girona i es van plantar l'any 1861 a la rambla de Canaletes

Escales de la Font del Mont: itinerari botànic i cultural

Un recorregut que entrellaça natura i història amb vistes privilegiades sobre Barcelona

Parlem de salsitxes

Sarrià Blues Aitor Romero Ortega Més articles d'Aitor Romero Ortega Es veu que els xinesos anomenen al seu país “El país del Centre” o “El regne...

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí