Publicitat

Desenes de persones es manifesten davant d’Educació per reclamar més protecció als centres

Han anunciat una denúncia contra Salut a Inspecció del Treball per "no dotar de mascaretes FFP2 a totes les professionals de l'educació"

spot_img

Publicat el 24.1.2022 13:50

Societat

El Jardí

En el Dia Internacional de l’Ensenyament, una trentena de persones del sindicat d’Educació de Comissions Obreres s’ha concentrat aquest dilluns al matí davant del departament d’Educació, a la Via Augusta, on han anunciat que interposaran una denuncia a Inspecció de Treball contra la conselleria de Salut per “no dotar de mascaretes FFP2 a totes les profesionals de l’educació (docents, cuineres, personal de neteja i de serveis)”, segons ha dit la seva representant, Teresa Esperabé.

Publicitat

D’una banda, consideren que aquest fet suposa un “incompliment de la llei de protecció de la salut”, i de l’altra critiquen que en més de la meitat (un 65%) dels centres educatius del país no s’estan cobrint les baixes de mestres i professors per covid.

Publicitat
Protesta de Comissions Obreres davant el departament d’Educació © Frederic Esteve

A més, apunten que un 75% de les escoles no disposen de prou material, i en un 90% dels alumnes i professors estan “passant fred” aquest hivern, perquè només disposen de ventilació natural i han de fer classe amb les finestres obertes.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Mascaretes fora

"Es parla de la síndrome de la cara buida: la fòbia per la inseguretat que provoca deixar el rostre al descobert", opinió de Marta Trius

Els representants de Sarrià-Sant Gervasi mostren la seva solidaritat amb Ucraïna

Consellers del districte han participat en una concentració silenciosa de cinc minuts davant la Seu del Districte

La Salle Bonanova ja té més de 1.000 alumnes confinats per covid

És el centre de Catalunya amb més incidència de la pandèmia

La Salle Bonanova, l’escola de Barcelona amb més alumnes i personal confinats per covid

Els docents estan donant "més del que habitualment se'ls podria exigir" per suplir les baixes
spot_img

Augmenten un 50% les situacions de discriminació a Sarrià–Sant Gervasi

El districte continua sent un dels que menys casos registra, però els fets notificats passen de 26 el 2023 a 39 el 2024

L’alfàbrega: propietats i usos

És una planta remeiera molt digestiva i, alhora, és activadora de les vies respiratòries

Detinguts cinc lladres per robatoris violents de rellotges a Sarrià-Sant Gervasi

Efectuaven els robatoris amb motocicleta, i el valor total dels objectes sostrets supera els 40.000 euros

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]