Publicitat
spot_imgspot_img

Desenes de persones es manifesten davant d’Educació per reclamar més protecció als centres

Han anunciat una denúncia contra Salut a Inspecció del Treball per "no dotar de mascaretes FFP2 a totes les professionals de l'educació"

Publicat el 24.1.2022 13:50 · Actualitzat el 24.1.2022 14:21

Societat

El Jardí

En el Dia Internacional de l’Ensenyament, una trentena de persones del sindicat d’Educació de Comissions Obreres s’ha concentrat aquest dilluns al matí davant del departament d’Educació, a la Via Augusta, on han anunciat que interposaran una denuncia a Inspecció de Treball contra la conselleria de Salut per “no dotar de mascaretes FFP2 a totes les profesionals de l’educació (docents, cuineres, personal de neteja i de serveis)”, segons ha dit la seva representant, Teresa Esperabé.

D’una banda, consideren que aquest fet suposa un “incompliment de la llei de protecció de la salut”, i de l’altra critiquen que en més de la meitat (un 65%) dels centres educatius del país no s’estan cobrint les baixes de mestres i professors per covid.

Publicitat
Protesta de Comissions Obreres davant el departament d’Educació © Frederic Esteve

A més, apunten que un 75% de les escoles no disposen de prou material, i en un 90% dels alumnes i professors estan “passant fred” aquest hivern, perquè només disposen de ventilació natural i han de fer classe amb les finestres obertes.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Mascaretes fora

"Es parla de la síndrome de la cara buida: la fòbia per la inseguretat que provoca deixar el rostre al descobert", opinió de Marta Trius

Els representants de Sarrià-Sant Gervasi mostren la seva solidaritat amb Ucraïna

Consellers del districte han participat en una concentració silenciosa de cinc minuts davant la Seu del Districte

La Salle Bonanova ja té més de 1.000 alumnes confinats per covid

És el centre de Catalunya amb més incidència de la pandèmia

La Salle Bonanova, l’escola de Barcelona amb més alumnes i personal confinats per covid

Els docents estan donant "més del que habitualment se'ls podria exigir" per suplir les baixes
spot_img

El Suprem confirma 10 anys de presó per al mestre de la Salle Bonanova que va agredir sexualment un alumne

El pederasta Víctor Planas serà engarjolat i haurà d'indemnitzar amb 40.000 euros a la víctima, que també havia sigut el seu fillastre

Barceló, Renom i Masó porten a escena els pensaments del poeta Foix al Teatre de Sarrià

L'espectacle de lectura dramatitzada "L’Instant i les deixes del somni: Foix per ell mateix" s’estrenarà el 19 de maig

Les mels més beneficioses per a la salut i les plantes d’on provenen

Fra Valentí Serra de Manresa explica les propietats terapèutiques de diverses mels elaborades a partir de plantes mel·líferes presents a la península Ibèrica, com l’ametller, la ravenissa blanca, l’acàcia o el bruc

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí