Publicitat

Els llums de Nadal il·luminen el comerç de Sant Gervasi

10 botigues del centre de Sant Gervasi han participat per primera vegada en el concurs ‘Els llums de Nadal il·luminen el comerç’

spot_img

Publicat el 3.12.2019 16:39

Economia

Enric Móra

Aquest Nadal, alguns comerços de Sant Gervasi han decidit il·luminar-se d’una forma especial. Promogut per l’Ajuntament de Barcelona mitjançant la Conselleria de Comerç del Districte Sarrià-Sant Gervasi i l’implicació decisiva de l’associació de comerciants Barnavasi, 10 botigues del centre de Sant Gervasi han participat per primera vegada en el concurs ‘Els llums de Nadal il·luminen el comerç’. 

Publicitat

Aquesta iniciativa té la particularitat que la decoració dels aparadors de les botigues participants l’han realitzada alumnes d’escoles de dissseny de Barcelona.  L’Ajuntament ha donat a cada equip d’alumnes 500 € i a cada botiga 100 € més per comprar els materials necessaris.

Publicitat

Amb la presència del conseller de comerç del districte, Blas Navalón; la directora de Barcelona Centre de Disseny, Isabel Roig; i el president de Barnavasi, Salvador Albuixech, es van visitar tots els comerços participants.  Els alumnes de cada escola van fer un breu parlament explicant què havien volgut reflectir en cada cas en la decoració de seu aparador. Finalitzat el corregut, els participants es van tornar a reunir a la plaça de Ginjoler del carrer Arimon per escollir els guanyadors.  

Es van premiar dues categories. En primer lloc, la Professional, votada per un jurat de persones vinculades al disseny, i la Popular, amb votació amb urna per part dels assistents. El premi Professional va ser per a la botiga de moda EMME del carrer Muntaner 496, amb el títol de Ligereza, obra dels alumnes de la Escola Universitària de Disseny i Enginyeria Barcelona Elisava.

Per la seva banda, el premi Popular va correspondre per àmplia majoria a la Farmàcia Sant Gervasi, situada a Castanyer 10, amb el títol Il·luminatea, obra dels alumnes de Barcelona Escola Superior de Disseny IED. L’associació de comerciants de Sant Gervasi Barnavasi va obsequiar els alumnes guanyadors amb un dinar al restaurant Can Punyetes.

El premi Popular va ser per la Farmàcia Sant Gervasi

Notícies relacionades

On pots portar l’arbre de Nadal per a reciclar-lo a Sarrià-Sant Gervasi?

Fins al 17 de gener, l'Ajuntament habilita una vintena de punts de recollida al districte

Nadal 2024 a Sarrià-Sant Gervasi: activitats per a totes les edats

Societat Natalia Avellan Un any més, el districte de Sarrià-Sant Gervasi ofereix un ampli ventall d'activitats de Nadal per a tota la família. Mercats, obres de...

El Nadal i la malaltia d’Alzheimer: com afecta a les famílies?

són dates difícils, en les quals als cuidadors se’ls demana un sobreesforç extra amb un cost emocional i un desgast físic molt important

Els Pastorets de Vallvidrera escenifiquen la importància de la comunitat en la recerca de la identitat pròpia

Més d’un centenar de veïns del barri reinterpreten l’obra tradicional en una funció que ja ha venut més de 1.200 entrades
spot_img

“Va por los ciudadanos”, una apologia a la vida de camp que ha de llegir qualsevol urbanita

L'autora i veïna de les Tres Torres, Sandra Llubiá, recull idees gastronòmiques combinades amb tocs d'humor

La Biblioteca Clarà tanca uns mesos per obres de millora

A partir del 28 d'abril començarà la reforma de la façana, la zona d'accés i el sistema de ventilació

Les ressenyes de la Casa Usher per Sant Jordi 2025

Una tria de lectures que han agradat a la llibreria de Galvany en els últims temps, ideals per regalar en el dia més bonic de l'any pels catalans

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí