Publicitat
spot_img

Graupera reivindica la diversitat social de Sarrià – Sant Gervasi i reclama equipaments per al teixit associatiu

Posa en valor el moviment de la Casa Buenos Aires i li retreu a l’Ajuntament haver actuat amb "negligència" a l'hora de salvar el patrimoni

Publicat el 22.5.2019 22:10

Política

Carme Rocamora

El cap de llista de Barcelona És Capital, Jordi Graupera, ha assajat aquest dimecres amb els Castellers de Sarrià, als que ha lloat dient que són l’exemple “de l’increment d’activitat veïnal” que s’ha produït aquest últim temps al districte.

Ha lamentat que hi hagi una creença que el districte no necessita certs serveis “per ser un lloc benestant”, i ha apuntat que Sarrià – Sant Gervasi és “molt plural” i que té realitats socials diferents, i ha afegit que cal invertir-hi amb locals per les associacions.

Publicitat

Segons l’alcaldable, un bon teixit associatiu és essencial per aconseguir que Barcelona estigui cohesionada, sigui rica culturalment, i tingui una “malla democràtica per sota” que la faci poderosa i invulnerable “als intents de repressió i dominació per part de l’Estat”.

Graupera ha assajat amb la colla castellera de Sarrià aquest dimecres

En aquesta línia, també ha posat en valor la tasca de les associacions de veïns, com la de Les Tres Torres, i ha dit que és una bona noticia l’intent de coordinació d’entitats del districte –referint-se a la coordinadora d’AVs—“per parlar de tu a tu amb altres federacions d’entitats” de Barcelona, tot i que l’objectiu principal d’aquesta coordinadora és fer un front comú entre associacions de veïns per reclamar conjuntament actuacions al districte.

Amb tot, ha criticat a l’actual consistori de no haver dialogat amb aquestes entitats: “Ha estat incapaç de dialogar i les associacions han estat ignorades i menystingudes”.

La Casa Buenos Aires

Així mateix, ha posat en valor el “cas de resistència veïnal” de la Casa Buenos Aires de Vallvidrera, tot argumentant que és “el veïnat organitzat qui salva el patrimoni i no l’Ajuntament amb la seva negligència”.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Joel Joan anirà de número 10 a la llista d’Alhora a les eleccions catalanes del 12-M

L'actor sarrianenc anuncia que s'incorpora a la candidatura de l'exconsellera de l'1-O Clara Ponsatí i del filòsof Jordi Graupera

L’expresident del PP a Barcelona Óscar Ramírez abandona el partit a les portes de les eleccions

D'aquesta manera, els dos regidors escollits pel PP el 2019 per representar la formació a l'Ajuntament, han abandonat el vaixell

Les millors imatges del debat de Sarrià-Sant Gervasi de les eleccions a Barcelona

Dues-centes persones van seguir en directe el tercer debat electoral organitzat per Casa Orlandai i El Jardí

Llista d’ERC a les eleccions municipals 2023 a Barcelona

Consulta tots els noms de la candidatura encapçalada per Ernest Maragall
spot_img

Com se celebra la nit de Reis arreu del món?

Tot i que l’origen de la festa es troba en la tradició cristiana de l’Adoració dels Reis Mags, la manera de celebrar-la varia molt segons el país, la cultura i les costums locals

Punts de recollida d’arbres de Nadal a Sarrià – Sant Gervasi

Del 7 al 17 de gener el veïnat podrà deixar els seus arbres de Nadal i altres ornaments vegetals a un dels 22 punts de recollida habilitats al districte

Així vivien (i sobrevivien) els humans durant l’edat de pedra

De caçadors nòmades a agricultors sedentaris: un viatge pels orígens de la humanitat i la revolució que ho va canviar tot

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí